Bille Augustas, Joshua Oppenheimeris, Bianca Kronlöf – dalis konkursinės programos „Baltijos žvilgsnis“ svečių

Šiemet antrą kartą „Kino pavasario“ rengiamoje konkursinėje programoje „Baltijos žvilgsnis“ – 10 filmų. Kovą prasidėsiančio festivalio žiūrovai galės ne tik pamatyti geriausias Baltijos jūros skalaujamų šalių kino naujienas, bet ir susitikti su didžiąja dalimi jų kūrėjų.

Danijos kino meistras ir dviejų Kanų festivalio „Auksinės palmės šakelių“ laureatas Bille Augustas, „Oskarui“ nominuotas ir lietuviškų šaknų turintis dokumentikos kūrėjas Joshua Oppenheimeris, sparčiai populiarėjanti švedų komikė Bianca Kronlöf, garbingiausiu Romos kino festivalio Marko Aurelijaus prizu apdovanotas kontroversiškas rusų režisierius Aleksejus Fedorčenko – visus juos bus įmanoma sutikti jubiliejiniame „Kino pavasaryje“, kovo 19–balandžio 2 d.

Programos filmus vertins tarptautinė žiuri, o nugalėtojui atiteks solidus festivalio įsteigtas piniginis prizas.

„Labai džiaugiuosi, kad išpildėme savo uždavinius. „Baltijos žvilgsnis“ dabar yra toks, kokį siekėme matyti“, – neslepia „Kino pavasario“ programos sudarytojas Edvinas Pukšta. Visas jo pasakojimas apie šiųmetį „Baltijos žvilgsnį“ – vaizdo siužete.

Be E. Pukštos išvardytų juostų festivalio žiūrovai programoje „Baltijos žvilgsnis“ taip pat pamatys:
• minėtojo danų režisieriaus B. Augusto skandalingą dramą „Tyli širdis“ („Silent Heart“) apie eutanaziją;
• Berlyno kino festivalio konkursinėje programoje dalyvaujančios ir palankius atsiliepimus užsitikrinusios lenkų kino provokatorės Malgorzatos Szumowskos juodo humoro komediją „Kūnas“ („Body“);
• keturiais Suomijos kino nacionaliniais apdovanojimais pagerbtą Jukka’os Pekka’os Valkeapaa stilingą trilerį apie beprotišką meilę „Jie pabėgo“ („They Have Escaped“);
• Vokietijos kino maestro Christiano Petzoldo Holokausto dramą „Feniksas“ („Phoenix“);
• geriausio debiutinio vaidybinio filmo prizui Berlyno kino festivalyje nominuotos rusų režisierės Natalijos Kudriašovos ironišką ir nostalgišką dramą apie paskutinę Sovietų Sąjungos ideologijos užaugintą jaunąją kartą „Pionieriai herojai“ („Pioneer Heroes“);
• lenkų režisierės Agnieszkos Zwiefkos muzikalią dokumentinę juostą „Tylos karalaitė“ („The Queen of Silence“) apie negirdinčią, nekalbančią, bet šokti išmokusią benamę romų mergaitę.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles