Pelningiausi savaitės filmai: Amerikos kino teatrai patiria mažiausiai pelningą šių metų savaitgalį

Pelningiausi savaitės filmai: Amerikos kino teatrai patiria mažiausiai pelningą šių metų savaitgalį

Nykus rudens sezonas toliau slopsta su prasčiausiu savaitgaliu šiais metais. Studijos jaučia streiko sukeltus nuostolius dėl reklamavimo trūkumo, o kino teatrai pasigenda laukiamų projektų, kurie jau turėjo būti pasirodę, bet liko atidėti kitiems metams. To pasekoje, šį savaitgalį joks filmas nesugebėjo Amerikos rinkoje surinkti 10 mln. Prasti rezultatai bent jau turėtų būti gera paskata Holivudui, kuris nuo praeitos savaitės pradėjo rimtai užsiimti streikų užbaigimu.

„Vienuolė 2“ (angl. „The Nun 2“) išlieka žiūrovus traukiantis šviesos spindulėlis tuščią rugsėjį. Filmas vos išlaikė pirmą vietą su vietiniais 8.6 mln. ir globaliai pramušė 200 mln. ribą.

Didžioji savaitgalio premjera „Nesunaikinami 4“ (angl. „Expend4bles“) vietinėje rinkoje startavo gėdingai. Ikoniškų veiksmo žvaigždžių Sylvester‘io Stallon‘ės bei Jason‘o Statham‘o vedamas 100 mln. vertės blockbuster‘is nepavijo trijų savaičių senumo siaubo filmo per mažiausiai pelningą metų savaitgalį. Pirminiai Amerikoje surinkti 8 mln. atrodo labai prastai, prasčiausiai visoje „Nesunaikinamų“ serijoje, kuri su kiekvienu filmu krito premjeriniu uždarbiu ir kritikų nuomonėmis. Tikrai reikėjo pasistengti, kad ketvirtoji dalis gautų dar prastesnius įvertinimus už ir taip tragiškai įvertintą trečiąjį filmą. Bet blogi atsiliepimai nesutrukdė ankstesniems filmams iš viso sugriebti virš 200 mln. pelno, kur 70-80% pajamų atėjo iš pasaulinės rinkos. Su įvairių tautybių aktoriais komandoje, „Nesunaikinami 4“ irgi naudojo tą pačią strategiją pasiekti biudžetą ir reklamavimą atpirksiančius 200 mln., bet pasauliniu mastu buvo surinkti gerų rezultatų nežadantys 25 mln. Net 20 mln. buvo parūpinta iš prastus Holivudinius projektus gelbstinčios Kinijos, bet vis tiek, tik bendri 33 mln. prieš 100 mln. biudžetą parodo rimtą žiūrovų nesusidomėjimą jau išsikvėpusia serija.

Trečioje vietoje „Venecijos Šmėklos“ (angl. „A Haunting in Venice“) per dvi savaites surinko savo 70 mln. biudžetą ir pradeda dengti marketingo išlaidas.

Toliau einantis „Ekvalaizeris 3“ (angl. „Equalizer 3“) renkasi kuklų pelną su iš viso surinktais beveik 150 mln.

Ir penktoje vietoje vis dar viršūnės nepaliekanti „Barbė“ (angl. „Barbie“) vis dar sėdi keturioliktoje visų laikų pelningiausiųjų vietoje su 1,42 mlrd.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles