„Įsikūnijimo: Vandens kelio“ anonsas per parą peržiūrėtas beveik 149 milijonus kartų

Jau darosi akivaizdu, kad net po 13 metų, Jameso Camerono „Įsikūnijimas“ (angl. Avatar) vis dar išlieka gerbėjų širdyse ir tęsiniai yra vis dar smarkiai laukiami. Tą parodė ir pagrindiniai skaičiai, kai per 24 valandas nuo išleidimo datos, „Įsikūnijimo: Vandens kelio“ (angl. Avatar: The Way of Water) anonsas internete buvo peržiūrėtas 148,6 mln. kartų.

Aišku, tai nebuvo visiška staigmena, tačiau net nepasirodęs filmas jau ima laužyti tam tikrus rekordus. Ir vien Kinijoje anonsas buvo peržiūrėtas 23 milijonus kartų. Tai reiškia, kad anonso peržiūrų skaičiumi jis aplenkė visų anksčiau pasirodžiusių „Žvaigždžių karų“ anonsus (lyginant pirmąsias 24 valandas). Pavyzdžiui, „Žvaigždžių karų: Skaivokerio iškilimas“ (angl. Star Wars: Rise of the Skywalker) anonsas per pirmą parą buvo peržiūrėtas 112,4 mln. kartų.

Reiktų dar pabrėžti ir tai, kad anonsas ne iškart pasirodė internete. Jį pirmieji galėjo išvysti tie, kurie lankėsi filme „Daktaras Streindžas beprotybės multivisatoje“. Žinant, kad filmas uždirbo pasaulyje 450 mln. dolerių per pirmąjį savaitgalį, galim spręsti, kad bendras anonsą pamačiusių skaičius galėtų siektu kažkur apie 180-190 mln. kartų. Ir tai, šis anonsas buvo tik pirmasis, vadinamasis „tyzerinis“, kuriame parodoma dar itin mažai, tad su būsimais anonsais turėtume pamatyti ir daugiau pasaulio.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles