Apdirbti specialiuosius efektus filme „Warcraft“ – sunkiausias dviejų dešimtmečių darbas

Apdirbti specialiuosius efektus filme „Warcraft“ – sunkiausias dviejų dešimtmečių darbas

Studija „ILM“, visu pajėgumu dirbanti prie žinomos kompiuterinių žaidimų serijos „Warcraft“ ekranizacijos specialiųjų efektų, pripažino, jog tai tapo pačia sudėtingiausia jų užduotimi per dvidešimt metų. Apie tai leidiniui „Wired“ pranešė studijos „ILM“ tyrimų ir plėtros skyriaus vadovas Cary’is Phillipsas.

„Per paskutiniuosius 20 mano praktikos metų, buvo tik trys tokie atvejai, kada mums teko imtis už galvos ir perkopti savo galimybių ribas. Pirmuoju atveju tapo filmo „Žvaigždžių karai: pavojaus šešėlis“ (angl. Stat Wars: Episode I – The Phantom Menace“) darbiniai eskizai. Kita sunkia užduotimi tapo Deivio Džounso įvaizdžio sukūrimas juostai „Karibų piratai: numirėlio skrynia“ (angl. „The Pirates of the Caribbean: Dead Men‘s Chest“). Trečiasis atvejis – filmas, prie kurio mes dabar dirbame. Pamačius pirmuosius „Warcrafto“ eskizus, susiėmiau už galvos ir norėjau išraut sau plaukus“, – sakė C. Phillipsas.

„Warcrafto“ pasaulinė premjera numatyta 2016 m. birželio 10 dieną. Juostos pasirodymas jau kelis kartus buvo nukeltas dėl akivaizdžių priežasčių. Studija „Universal“ nenori konkuruoti su tokiomis juostomis, kaip „Žvaigždžių karai: jėga nubunda“ (angl. „Star Wars: Episode VII – The Force Awakens“) ir „Betmenas prieš Supermeną: teisingumo aušra“ (angl. „Batman V Superman: Dawn of Justice“).

Juostą režisavo britų kino kūrėjas Duncanas Jonesas, anksčiau pristatęs puikiai kritikų ir žiūrovų įvertintą mokslinės fantastikos juostą „Mėnulis“ (angl. „Moon“) ir įtempto siužeto trilerį „Išeities kodas“ (angl. „Source Code“). Pagrindiniuose vaidmenyse pamatysime Toby Kebbellą, Paulą Patton, Dominicą Cooperį, Beną Fosterį, Robertą Kazinsky, Clancy Browną ir kt.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles