Pirmasis „Gražuolės ir pabaisos“ anonsas sumušė „Žvaigždžių karų“ rekordą

Kas galėtų pagalvoti, kad filmo „Žvaigždžių karai: galia nubunda“ (angl. „Star Wars: The Force Awakens“) anonso peržiūrėjimo per 24 valandas rekordas kris po „Gražuolės ir pabaigos“ (angl. „Beauty and the Beast“) kojomis. Būsimo studijos „Disney“ filmo anonsas buvo peržiūrėtas 91,8 mln. kartų.

Ankstesnis rekordas, kuris priklausė žymiosios George‘o Lucaso sukurtos kino sagos septintai daliai, siekė 88 mln. peržiūrų per 24 valandas nuo anonso pasirodymo internete. Toks susidomėjimas filmu galiausiai pasitvirtino atnešęs jam virš 2 mlrd. dolerių pajamų.

Studijos „Disney“ atstovų teigimu, toks ažiotažas dėl „Gražuolės ir pabaisos“ kilo dėl aktorės Emmos Watson populiarumo, kurį jai padovanojo jau kultiniu tapęs „Hario Poterio“ (angl. „Harry Potter“) fenomenas. Aktorė istorijoje apie berniuką, kuris išgyveno, atliko vieną pagrindinių vaidmenų – Hermionos Įkyrėlės.

Filmas „Gražuolė ir pabaisa“, kuriame pagrindinius vaidmenis atliko Emma Watson, Luke‘as Evansas, Danas Stevensas, Ianas McKellenas, Emma Thompson ir Ewanas McGregoras, kino teatrus pasieks 2017 m. kovo 17 dieną.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles