„Penkiasdešimties pilkų atspalvių“ autorė reikalauja visiškos tęsinio kontrolės

„Penkiasdešimties pilkų atspalvių“ autorė reikalauja visiškos tęsinio kontrolės

Nežiūrint į tai, jog pirmoji rašytojos E. L. James trilogijos „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ (angl. „Fifty Shades of Grey“) dalis visame pasaulyje per septynias rodomas dienas užsidirbo daugiau nei 300 milijonų dolerių visame pasaulyje, studija „Universal“ neskuba paleisti į produkciją juostos tęsinio. Viskas dėl to, jog knygų rašytoja reikalauja pilnos kūrybinės tęsinio kontrolės.

Ponia E. L. James nori parašyti tęsinio scenarijų pati. Pirmam filmui scenarijų buvo parašiusi Kelly Marcel, kurios ankstesnis darbas buvo Oskarinis filmas „Išgelbėti poną Benksą“ (angl. Saving Mr. Banks“). Deja, knygų autorė neturi jokios patirties scenarijų rašyme, kas iš karto gali ne tik apsunkinti tęsinio kūrimo darbus, bet ir juos pratęsti ilgesniam laikui nei buvo planuota iš pradžių.

Pasak leidinio „Variety“, studijos „Universal“ atstovai jau labai ilgą laiką veda derybas su užsispyrusia autore. E. L. James jau seniai rodė pirmos juostos kūrybinei grupei savo kaprizus, protestuodama prieš kiekvieną režisierės Sam Taylor-Johnson bandymą nusigręžti nuo knygos. Tikėtina, jog „Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių“ (angl. „Fifty Shades Darker“) bus patikėta režisuoti kitam kūrėjui.

Jeigu visgi E. L. James sugebės palenkti studiją „Universal“ ir taps juostos scenariste, tai antroji populiariojo filmo dalis jokiu būdu negalės bus išleista 2016 metų vasario 14-ai dienai, kaip tas buvo suplanuota dar iki pirmojo filmo pasirodymo kinuose. Žinoma, galima prisiminti gana pozityvų „Dingusios“ (angl. „Gone Girl“) autorės Gyllian Flynn darbą, kuri pati parašė savo knygos adaptacijai scenarijų, bet čia yra išimtis, nes kalba eina apie visiškai skirtingų kalibrų autorius ir jų kūrinius.

Kino studijom tokie reikalavimai yra absurdiški, nes jie pirkdami teises į ekranizacijas nori turėti maksimalią valdžią kuriant filmus. Tačiau šioje situacijoje E. L. James gali to reikalauti, nes ji teises pardavė tik tada, kai jos knygos tapo pasauliniu fenomenu. Visos Holivudo studijos tarpusavyje konkuravo dėl teisių į bestselerį, tačiau tai pavyko tik studijai „Universal“, kuri pasiūlė autorei dalinai kontroliuoti kūrimo procesą. Ji turėjo teises tvirtini aktorius į pagrindinius vaidmenis, o taip pat tapo pirmosios juostos prodiusere.

Režisierė Sam Taylor-Johnson ne kartą duodama interviu sakė, jog jai dažnai tekdavo konfliktuoti su kaprizinga autore. „Ji sukūrė šiuos personažus ir pačią istoriją. Aš norėjau sukurti filmą, kuris atiduos duoklę knygai, bet kartu duos siužetui šviežią perspektyvą. Jai buvo sunku tai priimti, ir mes turėjo ilgai ginčytis dėl kiekvieno pakeitimo.“ – teigė režisierė.

Tokie antrosios dalies kūrimo stabdžiai gali pakenkti pagrindinių vaidmenų aktorių filmavimo grafikui. Dakota Johnson ir Jamie Dornan tapo labai geidžiamais Holivude po pirmosios dalies pasirodymo, ir dabar daugelis studijų bando juos gauti savo būsimiems projektams. Bet jie jau yra pasirašę sutartis dėl dviejų tęsinių, todėl pasirašyti kitiems projektams jiems yra labai sunku.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles