Pelningiausi savaitės filmai: Taylor Swift karaliauja kino teatruose

Pelningiausi savaitės filmai: Taylor Swift karaliauja kino teatruose

Vasarą Barbėheimeris tempė kino teatrus iš nuostolingų blockbuster‘ių lavinos, o rudenį juos gelbėja Taylor Swift nuo streikų sukeltos projektų sausros. Prieš šešias savaites, kuomet pirmieji projektai pradėjo kraustytis į kitus metus, didžiausia Amerikos kino teatrų linija AMC tapo oficialus dainininkės koncertinio turo „Eras Tour“ filmo platintojas. Šis projektas yra lyg gelbėjimosi ratas – vien iš pradinių pardavimų buvo akivaizdu, kad „Eras Tour“ bus didžiulis įvykis, kurio kino teatrams taip reikėjo, ypač kai antroji „Kopos“ (angl. „Dune“) dalis paliko rudens sezoną.

Prognozės neklydo. Per pirmąjį savaitgalį „Eras Tour“ surinko 96 mln. dolerių Amerikoje ir prisidėjo papildomus 32 mln. iš visur kitur. Vietiniu mastu per kelias dienas šis projektas tapo pelningiausiu visų laikų koncertiniu filmu, nors konkurencija stipri nebuvo, rekordą daugiau nei dešimt metų laikė „Justin Bieber: Never Say Never“, iš viso surinkęs 73 mln. Taip pat „Eras Tour“ pritrūko vieno kito milijono, kad aplenktų „Džiokerio“ (angl. „Joker“) startą ir taptų visų laikų pelningiausia spalio mėnesio premjera. Šiuo neįprastu atveju, nėra verta matuoti filmo finansinę sėkmę lyginant biudžetą bei gautas pajamas – rašoma, kad Taylor Swift iš viso koncertinio turo susigriebs virš 4 mlrd. dolerių, tad jai viskas bus gerai. Bet šį atvejį verta apžvelgti. Pirma, neįprasta tai, kad filmas ignoravo studijas, kurios užsiima platinimu bei reklamavimu. Šįkart sandoris vyko tiesiogiai su kino teatrais ir tai leido abiems pusėms nusigriebti didesnę bilietų pardavimų dalį bei išvengti streiko keliamų apribojimų. O studijų reklamavimas tikriausiai nelabai reikalingas tokiai žvaigždei kaip Taylor Swift. Antra, dainininkės komanda iškėlė specialias sąlygas „Eras Tour“ seansams. Bilietų kainos buvo padidintos, tačiau visi būsimi seansai vyks tik nuo ketvirtadienio iki sekmadienio, vakarais, kad filmas būtų rodomas kuo pilnesnėse salėse, o žiūrovai raginami jo metu šokti, dainuoti ir dalintis patirtimi socialiniuose tinkluose. Tuo siekiama paversti „Eras Tour“ ne šiaip filmu, o tikra koncertiška patirtimi dėl kurios verta išsikrapštyti iš namų. Ir tai atsipirko kaip reikiant. Įspūdingi finansiniai rezultatai, žiūrovai patirtį vertina aukščiausiais balais, filmą apžvelgę kritikai irgi negailėjo pagyrimų, o į visą šitą reikalą jau atkreipė dėmesį daugiau žvaigždžių. Beyonce jau susitarė su tais pačiais AMC kino teatrais ir gruodžio pirmą išleis savo koncertinio turo „Renaissance Tour“ filmą.

Keletas projektų iš anksto pajautė Taylor Swift pavojų ir užleido šį savaitgalį jai, tad be daugiau premjerų likusiems filmams liko rinktis skatikus. Prasti atsiliepimai neatbaidė žiūrovų, 30 mln. vertės „Egzorcistas: Tikintysis“ (angl. „The Exorcist: Believer“) turi 84 mln., bet svarbesnis faktas lieka tai, kad „Universal“ studija išleido 400 mln. įsigydama šią seriją ir dabartiniai rezultatai šio pirkinio nepateisina.

„Šunyčiai Patruliai 2: Galingas Filmas“ (angl. „PAW Patrol: The Mighty Movie“) renkasi stipresnį pelną su dabartiniais 126 mln.

„Pjūklas 10“ (angl. „Saw X“) irgi laikosi neblogai, menką 13 mln. biudžetą viršijęs keturis kartus su surinktais 70 mln.

Penktoje vietoje likęs „Kūrėjas“ (angl. „The Creator“) po trijų savaičių šiaip ne taip sukrapštė savo 80 mln. biudžetą, o dabar prasideda reklaminių išlaidų atpirkimas.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles