Pelningiausi savaitės filmai: „Penkios naktys pas Fredį“ staigiai krenta dar viename silpname savaitgalyje

Pelningiausi savaitės filmai: „Penkios naktys pas Fredį“ staigiai krenta dar viename silpname savaitgalyje

Šį savaitgalį turėjo pasirodyti „Kopa 2“ (angl. „Dune: Part Two“). Bet aktorių streikas vis dar tebevyksta ir „Kopa 2“ pabėgo į kitus metus, kai (tikėkimės) aktoriai be jokių draudimų galės reklamuoti savo projektus. Todėl vietoj didžiausio rudens blockbuster‘io Holivudui teko tenkintis smulkiomis premjeromis, kurios net nepramušė pelningiausių top 5. To pasekoje, šis savaitgalis vėl buvo vienas iš metų finansiškai prasčiausių, jau trečias šį rudenį. Geros naujienos aktorių streikui, kuris tikrai daro žalą Holivudo finansams.

Didžioji rudens sezono staigmena „Penkios naktys pas Fredį“ (angl. „Five Nights at Freddy‘s“) praeitą savaitgalį startavo kaip trečias pagal pelningumą visų laikų siaubo premjerų, sumušdamas nemažai finansinių rekordų. Antrą savaitę projektas vėl nustebino, bet šįkart kitaip. „Penkios naktys pas Fredį“ patyrė išskirtinai staigų 76% pardavimų kritimą. Vietinėje rinkoje startavęs su 78 mln. šįkart Fredis surinko tik 19 mln. O bendrai filmas dabar iš viso turi 217 mln., kas vis tiek yra nemažas šuolis nuo premjerinių 130 mln. Šis staigus kritimas yra lengvai paaiškinamas, „Penkios naktys pas Fredį“ tą pačią dieną buvo išleistas „Peacock“ internetinėje platformoje ir praūžus pirminiam susidomėjimui bei ištikimai gerbėjų bendruomenei, žiūrovai rinkosi žiūrėti filmą namuose. Bet jei Fredis nebedemonstruos finansinių stebuklų, jo biudžetas jau viršytas dešimt kartų ir yra didžiulė pergalė „Blumhouse“ studijai.

Tad kino teatrai šį silpną savaitgalį gali toliau dėkoti Taylor Swift už jos „Eras Tour“ koncertą, kuris ketvirtą savaitę vis dar pildo sales su labai minimaliai krentančiais bilietų pardavimais. Praeitą savaitę vietiniu mastu uždirbta beveik 15 mln., šią savaitę 13 mln. Bendrai surinkta iš viso virš 230 mln. ir nors „Eras Tour“ vietinėje rinkoje tapo rekordiniu visų laikų koncertiniu filmu, pasauliniu mastu jam liko keliasdešimt milijonų aplenkti 261 mln. turintį 2009-ų metų Michael Jackson‘o koncertinį filmą „Pabaiga“ (angl. „Michael Jackson: This Is It“).

Martin’o Scorses‘ės „Gėlių Mėnulio Žudikai“ (angl. „Killers of the Flower Moon“) išsilaikė trečioje vietoje su silpnais vietiniais 7 mln. Filmas iš viso turi beveik 120 mln. ir iki jo 200 mln. biudžeto atpirkimo dar liko toli.

Ketvirtoje vietoje yra „A24“ studijos finansuojama režisierės Sophi’os Coppol‘os biografija „Priscilla“, apžvelgianti roko žvaigždės Elvio Preslio gyvenimą iš jo žmonos perspektyvos. Filmas sulaukė gerų kritikų atsiliepimų ir šį savaitgalį buvo Amerikoje išplėstas į daugiau kino teatrų, kur jis surinko apie 5 mln. „A24“ studija šiais metais nušlavė Oskarus su „Viskas iškart ir visur“ (angl. „Everything Everywhere All at Once“) ir „Priscilla“ yra vienas pagrindinių jų kandidatų į kitų metų apdovanojimus.

Tokį silpną savaitgalį kaip šis į pelningiausių top 5 praslysta įdomesnių, neholivudiškų projektų ir šįkart tai yra meksikiečių drama „Radical“ – tikra istorija paremtas filmas apie mokytoją, įmantriais būdais ištraukiantį potencialą iš savo mokinių. Filmas Amerikoje surinko vos 3 mln., bet sulaukė kur kas daugiau sėkmės Meksikoje su papildomais 5 mln. Žiūrovus papirko filmo sukeltos geros emocijos, jų geri atsiliepimai bei rekomendacijos pavertė „Radical“ pelningiausiu popandeminiu vietiniu projektu.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles