Pelningiausi savaitės filmai: Paskutinis Hayao Miyazaki’o filmas muša rekordus Amerikoje

Pelningiausi savaitės filmai: Paskutinis Hayao Miyazaki’o filmas muša rekordus Amerikoje

Vis dar vyksta tradiciškai tylus metas prieš šventes kol Holivudas ruošia savo kalėdinius blockbuster‘ius. Bet rimtesnių premjerų trūkumas vėl leido sužibėti už Amerikos ribų susuktiems projektams.

Didžiąja savaitės premjera Amerikoje tapo legendinio animacijos meistro Hayao Miyazaki‘o paskutinis filmas „The Boy and the Heron“. Režisierius praturtino kino pasaulį su klasika tapusiais filmais kaip „Mano kaimynas Totoro“ (angl. „My Neighbor Totoro“), „Princesė Mononokė“ (angl. „Princess Mononoke“), „Stebuklingi Šihiros nuotykiai dvasių pasaulyje“ (angl. „Spirited Away“) ir dar daugiau. H. Miyazaki oficialiai paskelbė karjeros pabaigą su 2013-ų metų „Vėjas kyla“ (angl. „The Wind Rises“), bet kur kas vėliau nusprendė ją užbaigti dar kartą su dabartiniu „The Boy and the Heron“ ir jo paskutinis (?) sugrįžimas į animaciją buvo visas marketingas kokio reikėjo. Be jokių stiprių premjerų, „The Boy and the Heron“ tapo pirmuoju istorijoje jokiai franšizei nepriklausančiu japonų animacijos filmu, paėmusiu pelningiausiojo vardą Amerikos mastu. Per savaitgalį buvo surinkta 12 mln. Vis dėlto, filmas pradėtas rodyti jau vasarą ir nuo vietinės Japonijos lėtai sklinda po pasaulį, kur jau surinkti papildomi 84 mln. (56 mln. atėjo iš Japonijos). Kaip ir kiekvieną H. Miyazaki‘o filmą, šį taip pat lydi kritikų bei žiūrovų liaupsės. Jei tai iš tikrųjų yra paskutinysis filmas, tuomet karjera užbaigta stipriai.

Likę filmai išlaikė savo praeitos savaitės pozicijas, nes nelabai buvo kur kristi. Bet kol pastarųjų kelių savaičių projektai kaip „Napoleonas“ (angl. „Napoleon“) bei Beyonc‘ės „Renaissance“ turo koncertas patyrė labai staigų nuopolį nuo viršūnės, „Sakmės apie strazdą ir gyvatę“ (angl. „The Ballad of Songbirds and Snakes“) stabilumas yra pagirtinas. Nors pagal blockbuster‘ių standartus uždirbta ne itin daug, bet bilietų pardavimai krenta lėtai. Šiuo metu 100 mln. vertės filmas iš viso turi beveik 260 mln.

Tai nėra oficialiai patvirtinta, bet teigiama, kad tai yra pirmas kartas kuomet tarp Amerikos pelningiausių filmų šmėžuoja du japoniški projektai. Tik 15 mln. kainavęs „Godzilla Minus One“ iš viso surinko virš 50 mln. Pusė tiek atėjo iš Amerikos rinkos, jos mastu surinkti 25 mln. net apie dvylika kartų viršija praeito japoniško Godzilos projekto „Shin Godzilla“ ten pat surinktą pelną (2 mln.) Apetitas labiau egzotiškiems blockbuster’iams matomai padidėjęs.

Ketvirtoje vietoje vis dar laikosi „Troliai 3“ (angl. „Trolls Band Together“) su bendrais 173 mln ir iš pelningiausiųjų nuspyrę pagrindinį savo konkurentą, „Disney“ studijos „Norą“ (angl. „Wish“).

Vienintele savaitės išimtimi tapo Beyonc‘ės „Renaissance“ koncertinis filmas, iš viršūnės nukritęs į penktą vietą su daugiau nei 85% bilietų pardavimų skirtumu, indikuojančių, kad šiuo projektu labiau domėjosi tikri atlikėjos superfanai. Bendrai surinkti 36 mln. yra vis tiek geri rezultatai kaip koncertiniam filmui ir suteiks Beyonc‘ei papildomų skatikų, bet jie yra labai atitrūkę nuo Taylor Swift fenomeno.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles