Netflix planuoja įsigyti kelis kino teatrus, kad sulauktų „Oskarų“ nominacijos

Netflix planuoja įsigyti kelis kino teatrus, kad sulauktų „Oskarų“ nominacijos

Interneto televizijos gigantė „Netflix“ paskutinėmis dienomis nedingsta iš antraščių – skandalas dėl Kanų festivalio daro savo. Šio mėnesio viduryje „Netflix“ paskelbė, jog nebedalyvaus Kanų festivalyje dėl nesąžiningo taisyklių pakeitimo, nutaikyto tiesiai į juos.

Vienas portalo vadovų Tedas Sarandos paskelbė apie pasitraukimą iš nominantų sąrašo po to, kai festivalio organizatoriai paviešino naujas taisykles, draudžiančias Kanuose dalyvauti filmams, kurių distributoriai nutaria jų neplatinti Prancūzijoje. Turint omenyje, kad „Netflix“ specializuojasi būtent internetiniame turinyje, o kanalo kuriama produkcija tik retais atvejais išvysta sidabrinius ekranus, toks sprendimas „Netflix’ui“ visiškai nepalankus.

„Norime, kad mūsų filmai būtų laikomi tame pačiame lygyje, kaip ir bet kurios kitos kompanijos“ – sakė T. Sarandos. „Yra rizikos, jog šių metų festivalyje į mūsų filmus ir kūrėjus bus žiūrima nepagarbiai. Jie nustatė tokį toną, tad nemanau, jog gera mintis vykti į Kanus“.

Dabar, praėjus savaitei, pradėjo sklisti kalbos, jog „Netflix“ pradėjo domėtis parduodamais kino teatrais. Vienas iš taikinių – Los Andželo „Landmark Theatres“, globojantis virš 50 kino teatrų. Tiesa, yra gandų, jog šis pirkinys „Netflix’ui“ pasirodė per brangus.

Šiemet kompanija prižadėjo turiniui išleisti neįtikėtiną 8 milijardų dolerių sumą – visi šie pinigai nugultų į originalių filmų bei serialų biudžetus. Turint omenyje, kad kitąmet portale pasirodo Martino Scorseses 140 mln. dolerių biudžeto „Airis“ („The Irishman“) bei kiti garsių režisierių (Adam Sandler, Scott Stuber) filmai, darosi akivaizdu, jog į „Netflix“ negalima žiūrėti kaip į antrarūšę televiziją.

Kompanijai po truputį judant prie stipresnių filmų (kol kas didžioji dalis garsiausio „Netflix“ turinio buvo serialai), savas kino teatras atvertų vartus į dar nepasiektus potencialius žiūrovus bei „Oskarus“ – norint nominuoti filmą „Akademijos“ apdovanojimui, šis turi būti rodytas nors viename Los Andželo kino teatre bent 7 dienas iš eilės. Kol kas „Netflix“ dar nėra sulaukę „Oskarų“ statulėlės.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles