„Žuvytė Dorė“ ruošiasi įspūdingam premjeriniam savaitgaliui

„Žuvytė Dorė“ ruošiasi įspūdingam premjeriniam savaitgaliui

Ne pačią geriausią vasarą išgyvenantis Holivudas greitai gali pilnai atsitiesti ir už tai dar kartą bus atsakinga „Disney“ studija, bendradarbiaujanti su „Pixar“ genijais. Kaip praneša tinklapio BoxOffice.com analitikai, tiriantys galimą Holivudo filmų pelningumą, tikimasi, kad animacinis filmas „Žuvytė Dorė“ (angl. „Finding Dory“) bus atsakingas už didžiausią premjerinį „Pixar“ savaitgalį.

Pasak analitikų, tikėtina, kad juosta per pirmąsias tris dienas surinks apie 120 mln. dolerių. Tai aplenktų 2010 metų filmą „Žaislų istorija 3“ (angl. „Toy Story 3“), per pirmąjį savaitgalį uždirbusį 110 mln. dolerių.

„Žuvytė Dorė“ – ilgai lauktas 2003 m. filmo „Žuviukas Nemo“ (angl. „Finding Nemo“) tęsinys – savo užantyje turi nemažai kozirių. Filmas pasipelnys ir iš brangesnių 3D bilietų, kuriais dar negalėjo pasinaudoti pirmoji dalis, ir iš ilgo laukimo, kadangi per trylika metų „Žuviukas Nemo“ tapo tikruoju moderniosios klasikos atstovu.

Tuo tarpu „Disney“ tai bus jau įprastiniu tapęs hitas. Studija šiemet jau yra atsakinga už tris iš keturių didžiausių 2016 m. filmų – „Kapitonas Amerika: Pilietinis karas“ (angl. „Captain America: Civil War“), „Zootropolis“ (angl. „Zootopia“) ir „Džiunglių knyga“ (angl. „The Jungle Book“).

„Disney“ per rekordinį laiko tarpą pasaulinėje rinkoje uždirbo keturis milijardus dolerių, o metai dar net neįpusėjo. Studija, praėjusių metų pabaigoje taip pat pristačiusi juostą „Žvaigždžių karai: galia nubunda“ (angl. „Star Wars: The Force Awakens“), išties išgyvena savo aukso amžių.

Tuo bus galima įsitikinti dar kartą, kuomet birželio 17 d. bus pristatytas filmas „Žuvytė Dorė“.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles