Nuo pat savo 2009 m., kai debiutavo su savo pirmuoju ilgametražiu „Aš nužudžiau savo motiną“ (pranc. „J‘ai tué ma mere“), jaunasis kanadiečių kino kūrėjas Xavieras Dolanas savo darbus pristatydavo prestižiniame Kanų kino festivalyje. Kiekvienas jo filmas tapdavo įvykiu, kurį iki smulkmenų išnarstydavo tiek kino kritikai, tiek žiūrovai. Išskyrus „Tomas atvyko į kaimą“ (pranc. „Tom à la ferme“), X. Dolano juostos dalyvaudavo Kanų kino festivalio konkursinėse programose. Atsižvelgiant į tokią įspūdingą statistiką, būtų galima tikėtis, kad ir naujoji jo juosta „Džono F. Donovano gyvenimas ir mirtis“ (angl. „The Death and Life of John F. Donovan“), pradėtas filmuoti birželio mėnesį atsidurs ten pat.
Tačiau pats X. Dolanas išsklaidė bet kokias spekuliacijas šia tema, savo socialinio tinklo Instagram profilyje pareikšdamas, kad filmas nebus baigtas iki 2017 m. birželio, kaip kad buvo planuota: „Nepristatysiu „Džono F. Donovano“ Kanuose, kadangi mes filmuosim iki 2017 m. birželio“.
Kiek anksčiau buvo pasirodęs kitas X. Dolano įrašas, pakurstęs daugybę kalbų apie tai, kad dėl didžiulės kritikos, lydėjusios jo „Tiesiog pasaulio pabaiga“ (pranc. „Juste la fin du monde“) , režisierius iš viso nebenori dalyvauti Kanų kino festivalyje. „Filmai priklauso visiems, kas tik yra pasaulyje, ir galima juos mėgti arba nemėgti, štai ką mes žinome (…). Neapykantos kultūra neturėtų būti neatsiejama kritikos dalis, tačiau kadangi mes gyvename epochoje, kurioje negalime jų atskirti, reikėtų pripažinti, kad ir menininkas turi teisę rinktis skirtingas kryptis – be kerštingų ar nusivylimo kupinų pamokslų“, rašė X. Dolanas. „Aš esu be galo dėkingas Kanų kino festivaliui ir nei kritika, nei, šiuo atveju, aštri kritika neatims iš manęs noro čia pristatyti savo filmus“, reziumavo jis.