„Super Bowl“ rungtynių metu pristatytas šūsnis anonsų

„Super Bowl“ rungtynių metu pristatytas šūsnis anonsų

Kaip ir kiekvienais metais, Amerikoje vykęs futbolo lygos (NFL) finalas – kitaip vadinamas „Super Bowl“ – prie televizijos ekranų ir vėl sutraukė milijonus žiūrovų. Tenka pripažinti, šis sporto įvykis jau senai nebėra vien tik sporto aistruolius vienijantis renginys – kino studijos ilgą laiką varžosi dėl galimybės pristatyti savo kino juostas, o šiais metais anonsų buvo sulaukta kiek mažiau, negu įprastai. Jau ilgą laiką buvo spėliota, kad bus pristatytas vienos laukiamiausių metų juostų „Keršytojų: pabaigos“ (angl. „Avengers: Endgame“) antrasis anonsas – taip ir įvyko.

Įdomu paminėti, kad kino studijos turi „išsipirkti“ anonso vietą ir laiką „Super Bowl“ renginio metu. Pavyzdžiui, 30-ies sekundžių anonsas kino studijai kainuoja tik menkus 5,2 milijono JAV dolerių ir ši suma nuo apskritai pirmųjų reklamų 1967’ais metais pakilo nuo.. 37 500 dolerių.

Pristatome visų pristatytų anonsų tinklelį:

„Keršytojai: pabaiga“ (angl. „Avengers: Endgame“)

„Kapitonė Marvel“ (angl. „Captain Marvel“)

„Hobbs & Shaw“

„Žaislų istorija 4“ (angl. „Toy Story 4“)

„Alita: kovos angelas“ (angl. „Alita: Battle Angel“)

„Mes“ (angl. „Us“)

„Svajonių parkas“ (angl. „Wonder Park“)

„Tarnaites pasakojimas“ (angl. „The Handmaid’s Tale“) – Trečiasis sezonas

„Hana“ (angl. „Hanna“)

„Mūsų planeta“ (angl. „Our Planet“)

„Scary Stories To Tell in The Dark“




Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles