„Super Bowl“ ir vėl pristatė anonsų lietų

„Super Bowl“ ir vėl pristatė anonsų lietų

Kaip ir kiekvienais metais, Amerikoje vykęs futbolo lygos (NFL) finalas – kitaip vadinamas „Super Bowl“ – prie televizijos ekranų ir vėl sutraukė milijonus žiūrovų. Tenka pripažinti, šis sporto įvykis jau senai nebėra vien tik sporto aistruolius vienijantis renginys – kino studijos ilgą laiką varžosi dėl galimybės pristatyti savo kino juostas, o šiais metais anonsų buvo sulaukta kiek mažiau, negu įprastai. Ir nors kino gerbėjai laukė vienu didžiausių „vinių“ turėjusio tapti filmo „Kopa“ (angl. „Dune“) anonso, studija visgi neleido pasimėgauti pirmuoju žvilgsniu į šį legendinį sugrįžimą kino ekranuose.

Įdomu paminėti, kad kino studijos turi „išsipirkti“ anonso vietą ir laiką „Super Bowl“ renginio metu. Pavyzdžiui, 30-ies sekundžių anonsas kino studijai kainuoja tik menkus 5,2 milijono JAV dolerių ir ši suma nuo apskritai pirmųjų reklamų 1967-aisiais metais pakilo nuo… 37 500 dolerių.

Pristatome visų pristatytų anonsų tinklelį:

„007 Mirtis palauks“ (angl. „No Time To Die“)

„Asas. Maverikas“ (angl. „Top Gun: Maverick“)

„Mulan“ (angl. „Mulan“)

„Juodoji našlė“ (angl. „Black Widow“)

„Nematomas žmogus“ (angl. „The Invisible Man“)

„Pakalikai. Gru iškilimas“ (angl. „Minions: The Rise of Gru“)

„Marvel Studios“ ir „Disney+“

„Tylos zona. Antra dalis“ (angl. „A Quiet Place Part II“)

„Medžiotojai“ (angl. „Hunters“)

„Ežiukas Sonic“ (angl. „Sonic The Hedgehog“)

„Kempiniuko filmas: bėganti kempinė“ (angl. „The SpongeBob Movie: Sponge on the Run“)

„Greiti ir įsiutę 9“ (angl. „Fast & Furious 9“)

„Apversti“ (angl. „Flipped“)

„Bėglys“ (angl. „The Fugitive“)

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles