Rudenį atšauktas filmas „Medžioklė“ grįš į kino ekranus

Rudenį atšauktas filmas „Medžioklė“ grįš į kino ekranus

Praeitų metų rudenį kilo skandalas pasirodžius „Blumhouse“ bei „Universal“ studijų naujo filmo „Medžioklė“ (angl. „The Hunt“) traileriui. Nedidelio biudžeto trileris pasakoja apie turtuolius, kurie atgabena paprastus žmones į savo teritoriją ir medžioja juos sportui. Žiaurus kovos tarp klasių pateikimas bei akivaizdžios politinės žinutės neprabėgo pro akis reklamą mačiusiems žiūrovams bei prezidentui Donaldui Trampui, kuris Twitteryje reikalavimo šio filmo uždraudimo.

Pridėjus netinkamą laikotarpį kai šalis kentėjo nuo kone kasdien vykstančių masinių šaudynių, rezultatas buvo pasiektas – likus kelioms savaitėms iki premjeros rugsėjo pabaigoje, „Medžioklė“ buvo atidėta nežinomam laikui. Bet kadangi jau visi spėjo pamiršti apie šį filmą, „Universal“ jį grąžina į kino ekranus ir uždėjo kovo 13 dienos išleidimo datą.

Kas įdomiau, jie paleido visiškai kitokią marketingo taktiką. Dabar „Medžioklė“ yra apibūdinamas kaip „labiausiai apšnekamas metų filmas, kurio niekas dar nematė“. Naujas plakatas yra pripildytas piktomis citatomis iš naujienlaiškių, kurios vadina šį projektą pavojingu šaliai, visuomenei ar politikai. Kadangi plakate jas dalinai uždengia kiaulės galva, galima suprasti studijos požiūrį apie šiuos pasisakymus. Kitą išleidimo datą palydi ir naujas „Medžioklės“ traileris, kuris irgi laikosi naujosios marketingo taktikos, raginančios žiūrovus pirma pažiūrėti filmą prieš skelbiant pasaulio pabaigą. Bet kokiu atveju, skandalas suteikė ypač daug dėmesio nedidelio biudžeto trileriui, ir „Universal“ studija griebiasi progos ją išnaudoti finansiškai.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles