Pelningiausi savaitės filmai: „Vonka“ sėkmingai užsitvirtina šventinį laikotarpį

Pelningiausi savaitės filmai: „Vonka“ sėkmingai užsitvirtina šventinį laikotarpį

Kalėdinis sezonas kinuose įsivažiuoja šį savaitgalį debiutuojant šventiškam filmui, kuris be jokios kitos konkurencijos lengvai pasiėmė pelningiausiojo titulą.

Per du metus nuo jo paskelbimo iki išleidimo, „Vonka“ sulaukė labai daug skepticizmo iš publikos. Idėja apie filmo „Vilis Vonka ir šokolado fabrikas“ (angl. „Willy Wonka and the Chocolate Factory“) priešistorę skamba kaip dar vienas nostalgiškas pasipelnymas iš mylimos klasikos, o pirmieji treileriai taip pat gero įspūdžio nepaliko. Bet premjerinį savaitgalį „Vonka“ vis tiek pritraukė daugiau žiūrovų nei tikėtasi ir baigė jį su 39 mln. Čia tik vietinė rinka, filmas jau debiutavo savaite anksčiau 77-iose kitose šalyse ir iš ten susirinko didžiulę dalį pajamų. Bendras dabartinis „Vonkos“ pelnas viršija 150 mln. ir kaip 125 mln. kainavusiam filmui tai yra gera pradžia. Ateitis irgi nusimato šviesi, paprastai kalėdiniu laikotarpiu išleidžiami projektai startuoja silpnai, bet ilgai laikosi kinuose per atostogas, nes tuo metu nėra didelių premjerų. „Vonka“ jau ir taip turi gerą pradžią, bet su savo šventine nuotaika ir gerais atsiliepimais iš kritikų bei žiūrovų, labai tikėtina, kad jis užsiliks ilgam. Taip pat rezultatai parodo, kad vaidybiniai miuziklai nėra mirę. Po pandemijos šis žanras patyrė vien tik finansines nesėkmes, didžiausias to pavyzdys buvo S. Spielberg‘o kritikų išliaupsintas miuziklas „Vestsaido istorija“ (angl. „West Side Story“) iš 100 mln. biudžeto sukrapštęs tik 78 mln. Tikriausiai todėl „Vonkos“ marketingas (kuris buvo išskirtinai aktyvus pasibaigus streikų apribojimams) nuslėpė filmo muzikinius aspektus ir bandė prakišti jį kaip standartinį šeimyninį filmą. Bet kokiu atveju, šie sprendimai atsipirko finansiškai bei komerciškai ir prieš ateinančius konkurentus „Vonka“ tvirtai save pastato kaip puikus pasirinkimas švenčių laikotarpiu.

Be kitų rimtų premjerų, likę filmai išlaikė savo pozicijas. Net įspūdinga kaip „Giesmė apie strazdą ir gyvatę“ kiekvieną savaitę uždirbdamas mažiau vis tiek nepaleidžia antrosios vietos. Filmas demonstruoja gerą ilgalaikiškumą kinuose su stabiliai žemais bilietų pardavimų kritimais. 100 mln. vertės projektas greitai pasieks 300 mln. ribą.

Japoniška produkcija toliau tvirtai laikosi Amerikos kino teatruose. Hayao Miyazaki‘o paskutinis filmas „Berniukas ir gandras“ (angl. „The Boy and the Heron“) vietiniu mastu skaudžiau nusileido į trečią vietą, nors tai projektui mažai ką reiškia, kai Amerikos rinkos pajamos sudaro tik 20% bendro pelno. Filmas iš viso surinko apie 110 mln.

„Godzilla Minus One“ jau trečią savaitę sėdi tarp Amerikos pelningiausių ir jo pajamos šioje rinkoje jau pralenkė pasaulines, kas dar labiau užtvirtina filmo populiarumą už vietinės Japonijos ribų. 15 mln. vertės filmas keliskart peršoko savo biudžetą su dabartiniais 65 mln.

Ir penktoje vietoje esantys „Troliai 3“ po penkių savaičių pagaliau pasiekė pelno ribą su dabartiniais 183 mln.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles