Pelningiausi savaitės filmai: Vėžliukams Nindzėms ir Jasonui Statham‘ui nepavyksta nuversti Barbės

Pelningiausi savaitės filmai: Vėžliukams Nindzėms ir Jasonui Statham‘ui nepavyksta nuversti Barbės

Dar vienas stiprus savaitgalis kino teatrams, kai Barbėheimerį papildė dvi laukiamos premjeros – animacinis Vėžliukų Nindzių filmas „Mutantų siautėjimas“ (angl. „Mutant Mayhem“) bei antras Jasono Statham‘o susidūrimas su rykliais „Megalodonas 2: Bedugnė“ (angl. „Meg 2: The Trench“). Keturiems skirtingiems projektams pavyko nesusikirsti tarpusavyje ir kiekvienas jų baigė savaitgalį su patenkinama pyrago dalimi.

Nei vėžliai, nei rykliai, nei Openheimeris vis dar nesukėlė rimtos konkurencijos Barbei, kuri nuo visų projektų stipriai atsiplėšusi vis dar karaliauja pirmoje vietoje. Praeitą savaitę „Barbė“ surinko milijardą dolerių pasauliniu mastu, o Greta Gerwig tapo pirmąja moterimi režisiere, kurios filmas perkopė šią ribą. Tiek vietinėje, tiek pasaulinėje rinkoje „Barbė“ yra antroje vietoje šiais metais ir sparčiai vejasi pagrindinį jos konkurentą Mario.

Likę trys filmai aršiai rungėsi tarpusavyje Amerikos rinkoje ir savaitės pabaigoje juos skyrė tik milijono dolerių persvara. Antrą vietą išsikovojo Jasonas Stathamas ir „Megalodonas 2: Bedugnė“. 130 mln. dolerių kainavęs filmas po premjerinio savaitgalio pasauliniu mastu surinko 142 mln. dolerių – puiki pradžia ir labai tikėtinas pelnas. Reikia paminėti, kad kritikai bei žiūrovai tęsinį įvertino žemiau (nors ir pirma dalis nesulaukė daug gerų atsiliepimų), ir filmo debiutas Amerikoje taip pat buvo prastesnis. Bet lygiai kaip ir su pirmuoju filmu, Megalodono sėkmės paslaptis išlieka pasaulinė rinka, arba tiksliau, Kinija, kurios privataus kapitalo įmonė „China Media Capital“ bendradarbiavo su „Warner Bros“ studija ties šiuo tęsiniu ir dalinai jį finansavo. Su populiariu kinų aktoriumi Jing Wu šalia Jasono Stathamo ir su Kinijos kaip pagrindinės pagalbininkės role filme, „Megalodonas 2“ vėl bandė susirinkti pelną iš dviejų didžiausių kino rinkų pasaulyje. Planas išdegė – tik apie penktadalis pelno (30 mln.) atėjo iš Amerikos rinkos, o Kinija parūpino beveik dvigubai daugiau (53 mln.). Tad nors į siužetą įrašytas akivaizdus pataikavimas kinų auditorijai nėra šiltai sutinkamas kritikų ar žiūrovų, bet galutiniai rezultatai rodo, kad šis sprendimas finansiškai vis dar atsiperka.

Trečioje vietoje nusileidęs „Openheimeris“ perkopė 550 mln. dolerių ribą ir tapo pelningiausiu visų laikų Antrojo pasaulinio karo filmu, pralenkęs „Diunkerką“ (angl. „Dunkirk“) ir (neįskaičiuojant infliacijos) Steveno Spielberg‘o „Gelbstint Eilinį Rajaną“ (angl. „Saving Private Ryan“). O biografijos žanre tai yra ketvirtasis filmas, pasiekęs šią ribą. Negana to, dėl didžiulio žiūrovų lankomumo „Openheimeris“ bus rodomas IMAX ekranuose dviejomis savaitėmis ilgiau nei planuota iki rugpjūčio pabaigos, tad filmas dar kurį laiką ketina karaliauti kino teatruose.

Ketvirtoje vietoje debiutavo Vėžliukų Nindzių sugrįžimas su „Spider-Verse“ animacija įkvėptu „Mutantų siautėjimu“. Startavęs trečiadienį, dviejomis dienomis anksčiau nei įprastai, filmas per penkias dienas iš viso surinko virš 50 mln. dolerių. Atvirkščiai nei su „Megalodonu“, Vėžliukų Nindzių pelnas atėjo iš Amerikos. Pasaulinė rinka sudarė mažiau nei penktadalį (8 mln.) turimų pajamų, reiškia, kad filmas kol kas nekelia daug susidomėjimo už Amerikos ribų. Tačiau dabartinė 50 mln. dolerių pradžia labai tenkina „Paramount“ studiją ir su mažesnių nei konkurentų 70 mln. biudžetu, filmas turi daug šansų atsipirkti. Prie sėkmės prisideda ir labai pozityvūs atsiliepimai iš kritikų bei žiūrovų, tituluojančių filmą kaip pirmą tikrai gerą Vėžliukų Nindzių pasirodymą kino ekranuose. Su rekomendacijomis bei konkurencijos trūkumu animacijos žanre, „Mutantų siautėjimas“ gali ilgai gyventi kino teatruose ir tapti atsipirkusiu sprendimu vėl atgaivinti Vėžliukų Nindzių seriją. Nes tolimesni planai tam tikrai yra – „Paramount“ studija jau užsiminė apie tęsinį ir abu filmus jungiantį serialą.

„Disney“ studija lieka atstumta. „Dvaras, kuriame vaidenasi“ (angl. „Haunted Mansion“), kainuojantis daugiau už visus anksčiau paminėtus konkurentus, bet patiriantis didžiausią nuostolį, toliau gąsdina žiūrovus iš kino salių. Likęs penktoje vietoje, filmas iš viso dabar turi 60 mln. dolerių pasauliniu mastu, bet čia dar net ne pusiaukelis atpirkti 150 mln. biudžetą, o apie tiek pat kainuojantį reklamos biudžetą geriau neužsiminti.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles