Pelningiausi savaitės filmai: silpna „Egzorcisto“ trilogijos pradžia

Pelningiausi savaitės filmai: silpna „Egzorcisto“ trilogijos pradžia

2018-ais metais išleistas „Helovyno“ (angl. „Halloween“) perdirbinys buvo finansiškai toks sėkmingas, kad apsvaigusi nuo jo šlovės „Universal“ studija išmelžė franšizę sugalvodama iš to perdirbinio padaryti trilogiją ir pasirūpino kita klasikine siaubo žanro serija, kurią irgi būtų galima dar išspausti. Tad 2021-ais metais, „Universal“ nusipirko „Egzorcisto“ (angl. „The Exorcist“) seriją už 400 mln. ir paskyrė tą patį Helovyną atgaivinusį ir vėliau nusmukdžiusį režisierių David Gordon Green‘ą dirbti prie 1973-ų metų klasikinio „Egzorcisto“ tęsinio trilogijos. O dabar turime šio sprendimo rezultatus.

„Egzorcistas: tikintysis“ (angl. „The Exorcist: Believer“) yra pirmoji dalis, pratęsianti klasikinio originalo istoriją po 50 metų ir sugrąžinanti jame vaidinusią aktorę Ellen Burstyn. Ir pradžia yra ne kokia. Be rimtesnės konkurencijos tarp naujų filmų, „Egzorcistas: tikintysis“ nemenku atstumu įšoko į pirmą vietą ir dabar turi 30 mln. biudžetą padengiančius 45 mln. Vietiniu mastu iš jų surinkti 26 mln. labai nusileidžia 2018-ų metų „Helovyno“ rekordinei 72 mln. premjerai. Ilgalaikės perspektyvos atrodo prastos. Kritikai ir žiūrovai sutarė, kad filmas nėra geras, o kitą savaitę kinuose driokstels didžioji rudens sezono bomba – Taylor Swift „Eras Tour“ koncertas, kurio „Egzorcistas: tikintysis“ taip išsigando, kad patraukė savo premjerą savaite anksčiau. Šis filmas paliks pelną, bet „Universal“ studijai ir David Gordon Green‘ui teks gerokai pasukti galvą kaip pritraukti žiūrovus antrai daliai, kuri planuojama 2025-iems metams. Vienaip ar kitaip, tie 400 mln. kažkaip gi turi atsipirkti.

Kol siaubo žanras dabar yra apkrautas, niekas netrukdo animaciniam projektui „Šunyčiai Patruliai 2: Galingas Filmas“ rinktis pinigus iš šeimyninės auditorijos. Antrą savaitę filmas skaičiuoja stiprų pelną su surinktais 85 mln.

„Pjūklas 10“ (angl. „Saw X“) irgi laikosi gerai patyręs padorų 55% pardavimų nuosmukį. Surinkti 55 mln. taip pat užtikrina pelną, filmas per dvi savaites perlipo visas praeito nepavykusio perdirbinio „Spiralės“ (angl. „Spiral“) pajamas.

„Kūrėjui“ (angl. „The Creator“), tuo tarpu, sekasi prastai. Per dvi savaites surinkti 60 mln. dar nepasiekė 80 mln. biudžeto ribos, nekalbant apie tiek pat kainuojantį marketingą. Nors didesnė dalis (60%) atėjo iš pasaulinės rinkos, neatrodo, kad jos užteks išgelbėti šį filmą. „Kūrėjas“ šliaužia į nemažą nuostolį ir jo nesėkmė jau yra analizuojama didžiųjų tinklaraščių. O priežasčių randama įvairių: garsių aktorių trūkumas, streiko paveiktas prastas marketingas, ar paprasčiausias faktas, kad prie garsios franšizės ar komiksų nepriklijuotam brangiam projektui yra kur kas sunkiau pritraukti auditoriją.

Vat bet koks projektas galėtų pavydėti tokios auditorijos, kurią turi religinis žanras. Žiūrovai vis dar penktoje vietoje išlaikė dabartinį jo filmą „The Blind“ apie realybės šou „Ančių Dinastija“ („Duck Dynasty“) žvaigždę Phil Robertson‘ą. Per antrą savaitę filmas pasidvigubino pelną iki 10 mln., pardavimų nuosmukis labai žemas, o žiūrovų atsiliepimai vis dar itin pozityvūs.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles