Pelningiausi savaitės filmai: „Marvel“ pasiekia finansinį dugną

Pelningiausi savaitės filmai: „Marvel“ pasiekia finansinį dugną

Aktorių streikas oficialiai baigėsi ir Holivudas ruošiasi paleisti visus uždelstus projektus. Pačiu laiku, nes šis ruduo studijoms buvo itin varginantis. Pasitraukę didieji blockbuster‘iai paliko tuščius savaitgalius, kurie pavirto finansiškai prasčiausiai metuose, o pasilikę projektai sunkiai pateisino užbrėžtus lūkesčius dėl streikų sukeltų trukdžių. Ir kaip tyčia ant streiko pabaigos ateina dar vienas didžiulis finansinis nusivylimas.

Pavojaus varpai dėl „Kapitonės Marvel 2“ (angl. „The Marvels“) buvo girdimi paskutinius kelis mėnesius. Situacija produkcijoje buvo tokia bloga, kad net pati filmo režisierė Nia daCosta pradėjo atsiriboti nuo šio projekto ir buvo akivaizdžiai pastebėtas marketingo trūkumas iš pačios „Disney“ studijos, o ne iš to daryti negalėjusių aktorių. Tad finansiniai lūkesčiai jau buvo žemi, bet „Kapitonė Marvel 2“ nesugebėjo pasiekti ir jų. Po premjerinio savaitgalio iš viso surinkta 88 mln., 47 mln. iš vietinės ir 41 mln. iš pasaulinės rinkos. Ir taip „Kapitonė Marvel 2“ tapo silpniausia premjera 33-ijų filmų „Marvel“ sagoje – titulas, kurį nuo pat pradžios laikė visatos juodoji avis, 2008-ų metų „Nerealusis Halkas“ (angl. „The Incredible Hulk“) su 55 mln. Tiek kritikai, tiek žiūrovai statė „Kapitonę Marvel 2“ į serijos dugną, bet šiais metais net prasčiausių įvertinimų sulaukęs „Skruzdėliukas ir Vapsva: Kvantumanija“ (angl. „Ant-Man and the Wasp: Quantumania“) sugebėjo viršyti 100 mln. pirmąjį savaitgalį. Ar iš tikrųjų šiems prastiems rezultatams turėjo įtakos marketingo trūkumas, ar gerbėjai buvo visiškai nesusidomėję kas atrodė kaip eilinis tarpinis skyrius didžiojoje visatoje, o gal žiūrovams iš tikrųjų tiesiog atsibodo be perstojo pilamas „Marvel“ turinys su vis prastėjančia kokybe – bet kokiu atveju šis 88 mln. startas prieš 220 mln. biudžetą yra stipri žinutė „Marvel“, kad jie jau nebegali taip atsainiai žiūrėti į savo projektus ir dar vienas didelis finansinis spyris į užpakalį „Disney“ studijai, kurių ji šiais metais gavo visai nemažai. Tikriausiai ne sutapimas, kad prieš kelias dienas „Marvel“ vėl perkrovė savo filmų tvarkaraštį ir nemažai projektų nukėlė į 2025 metus. Ilga pertrauka gali būti tai ko reikia, norint sugrįžti į viršūnę.

Taip išeina, kad smulkus siaubo filmas „Penkios Naktys pas Fredį“ (angl. „Five Nights at Freddy‘s“), tą pačią dieną išėjęs ir internetinėje platformoje „Peacock“ turėjo daug sėkmingesnę premjerą ir virto didesne švente kino teatrams nei naujas „Marvel“ filmas. Nors filmas gerokai nuslopo po stipraus starto, jam jau tas nelabai svarbu, kai menkas biudžetas buvo viršytas daug kartų. Po trijų savaičių, 20 mln. vertės filmas turi virš 250 mln.

Taylor Swift „Eras Tour“ koncertas irgi pradeda gerokai lėtėti iš praeitos savaitės uždirbtų vietinių 13 mln. nusileidęs iki 6 mln. Bet vėlgi, projektas ar taip ar taip atsipirkęs su kaupu, šiuo metu turintis 240 mln.

Amerikoje rodomas „A24“ studijos pretendentas į Oskarus, Sofijos Copoll‘os biografija apie Elvio Preslio žmoną „Priscilla“ patyrė labai smulkų pardavimų kritimą ir po dviejų savaičių surinko virš 12 mln. Filmas kainavo didesnius 20 mln., bet atsipirkimui laukiama Oskarų sezono ir išleidimo pasauliniu mastu.

Martino Scorsesės „Gėlių Mėnulio Žudikai“ (angl. „Killers of the Flower Moon“) taip pat palaiko ilgalaikiškumą su menkais bilietų pardavimų kritimais, bet filmas uždirba kur kas mažiau nei populiaresni konkurentai. Dabartiniai surinkti 137 mln. vis dar rodo tolimą kelią iki 200 mln. biudžeto, bet jį finansavusi „Apple“ taip pat laukia filmo vertės užkėlimo per Oskarų sezoną.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles