Pelningiausi savaitės filmai: Indiana Džounsas gėdingai pralaimi prieš „Raudonas Duris“

Pelningiausi savaitės filmai: Indiana Džounsas gėdingai pralaimi prieš „Raudonas Duris“

Pastaroji savaitė buvo tyla prieš audrą, prieš didįjį Tomo Cruise‘o, Christopherio Nolano ir Barbės susidūrimą, bet kai kuriems smulkesniems filmams pavyko sėkmingai pasinaudoti šia ramia akimirka.

Uždominavusi birželį su Žmogaus-Voro „Aplink Multivisatą“ (angl. „Across the Spider-Verse“) „Sony“ studija turi dar vieną laimėtoją savo rankose. „Tūnąs Tamsoje: Raudonos Durys“ (angl. „Insidious: The Red Door“) gal nelabai skaitosi kaip serijos atgaivinimas (paskutinė dalis išėjo tik 2018m.), bet marketingas reklamavo tai kaip dešimtmetį trukusios istorijos finalą, į kurį sugrįžta originalūs veikėjai bei aktoriai. Taigi, „Raudonos Durys“ per premjerinį savaitgalį globaliai surinko 64mln. dolerių. Serijos istorijoje tai yra antras sėkmingiausias startas, nusileidžiantis antrajam skyriui. Kritikų bei žiūrovų atsiliepimai nebuvo geri, tačiau vargu ar „Sony“ dėl to pergyvena – „Raudonos Durys“ kainavo tik 16mln. dolerių, tad keturiskart perliptas biudžetas jau yra didžiulis pasiekimas. Apskritai, filmas viršijo lūkesčius, ypač su rizikingu sprendimu debiutuoti tarp Indiana Džounso ir „Neįmanomos Misijos“ (angl. „Mission Impossible“). Tad net jei prasti įvertinimai nelaikys šio filmo ilgesnį laiką kine, „Raudonos Durys“ jau dosniai atsipirko ir jei tai iš tikrųjų yra franšizės pabaiga, tuomet ji labai sėkminga.

Ko negalima pasakyti apie kitą franšizės pabaigą. Tikriausiai neverta pasakoti kaip tai gėdingai atrodo „Disney“ studijai, kai jos 300mln. vertės klasikinės serijos atgaivinimas antrą savaitę buvo nugalėtas 16mln. kainuojančio smulkaus siaubo filmuko. „Indiana Džounsui ir Lemties Artefaktui“ (angl. „Indiana Jones and the Dial of Destiny“) nepavyko išlaikyti pirmosios vietos, vyresnio amžiaus auditorija bei rekomendacijos šio filmo neišgelbėjo. „Lemties Artefaktas“ dabar iš viso turi 247mln. dolerių ir tikėtina, kad kitą savaitę bus pakastas Tomo Cruise‘o, tad šįkart „Disney“ savo rankose turės kelis šimtus milijonų dolerių kainavusį nuostolį.

Įdomi situacija trečioje vietoje į kurią iš niekur įsiveržė tik Amerikoje rodomas Nepriklausomybės dieną debiutavęs religinis trileris „Sound of Freedom“, kur pagrindinį vaidmenį atlieka „Kristaus Kančios“ (angl. „The Passion of the Christ“) žvaigždė Jim Caviezel. Filmas yra paremtas tikra istorija apie FTB agentą, atsisakiusį savo pareigų ir savo pastangomis kovojantį prieš nusikaltėlius, užsiimančius vaikų prostitucija. Žinoma, kontroversijos nebuvo išvengta, filmas buvo kritikuojamas už dešiniųjų pažiūrų bei „QAnon“ fantazijų kurstymą. Bet jau anksčiau pastebėta, kad šis religinis žanras turi savo labai aktyvią auditoriją. „Sound of Freedom“ naudojosi minios finansavimu, iš jo 14mln. biudžeto 5mln. buvo padengta būsimųjų žiūrovų. Religinės ir konservatyvios žiniasklaidos grupės labai prisidėjo prie filmo reklamavimo, o ko gero labiausiai nestandartiškas marketingo triukas buvo studijos sukurta programėlė, kuria žmonės galėjo pirkti ir paaukoti bilietus jų neįperkantiems. Bet štai ir rezultatai – stipriai startavęs Nepriklausomybės Dieną su vyresne auditorija, kurios taip pasigedo Indiana Džounsas, „Sound of Freedom“ toliau laikėsi vietinėje rinkoje ir dabar turi 40mln. dolerių. Dar vienas įdomus faktas – kritikai filmui davė padorius įvertinimus, bet žiūrovai po peržiūros skyrė aukščiausią „CinemaScore“ balą, kurio neturi joks kitas šiuo metu rodomas filmas, taip pat pranešama apie išpirktas kino sales bei garsias ovacijas jam pasibaigus. Holivudas retai remia tokius projektus, bet tais retais atvejais jie sulaukia didžiulio pelno ir „Sound of Freedom“ pažymi vieną pelningiausių rezultatų religiniam žanrui. Tad galime pamatyti ir dažniau tarp šimtamilijoninę kainą turinčių vasaros blockbusterių iššokančius religinius filmus su itin atsidavusia auditorija.

Žemiau laikosi tie patys animaciniai filmai. „Pixar“ studijos „Stichijos“ sėdi ketvirtoje vietoje ir sunkiai bando atpirkti savo reklamavimo išlaidas su dabar turimais 251mln. dolerių.

O penktoje vietoje esantis Žmogus-Voras peržengė dar vieną ribą. Šiaip ne taip praslydęs pro trečiąją „Galaktikos Sergėtojų“ (angl. „Guardians of the Galaxy“) dalį, „Aplink Multivisatą“ tapo antruoju pelningiausiu filmu šiais metais Amerikos rinkoje.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles