Šį savaitgalį Amerikoje debiutavo du labai skirtingi filmai „Šunyčiai Patruliai 2: Galingas Filmas“ (angl. „PAW Patrol: The Mighty Movie“) ir „Pjūklas 10“ (angl. „Saw X“). Sekdamas Barbėheimerio pavyzdžiu, internetas davė vardą ir šitam fenomenui – „SAW Patrol“. Deja, kino teatrai neužsikabino ties šiuo mėmu ir Pjūklo Patruliai, neprivedę prie išskirtinai pelningos premjeros taip ir liko juokeliu. Bet turiningas pasirinkimas tarp animacijos, siaubo ir mokslinės fantastikos ištraukė kino teatrus iš praeito savaitgalio finansinio dugno.
Tikriausiai nieko nenustebins, kad vietinėje rinkoje laimingi šuniukai įveikė šlykščius Pjūklo spąstus, nors ir nelabai dideliu penkių milijonų skirtumu. Pagal Nickelodeon animacinį serialą sukurti „Šunyčių Patrulių“ filmai neša neblogą pelną „Paramount“ studijai. 2021-ų metų pirmasis filmas po silpno starto neblogai atsipirko, įveikdamas pandemiją ir tos pačios dienos išleidimą „Paramount+“ platformoje. O kino teatruose startuojantis tęsinys jau iš viso susirinko 50 mln. ir beveik padengė savo nedidelį 30 mln. biudžetą. Be būsimos konkurencijos animacijos žanre, „Šunyčiai Patruliai 2“ susirinks nemažą pelną, neužsimenant apie jų pagrindines pajamas iš žaislų pardavimų, kur nuo 2014-ų metų surinkta 14 milijardų. „Paramount“ studija jau užsibrėžė trečiam „Šunyčių Patrulių“ filmui 2026-ais metais. Ir įdomus faktas – šio filmo reklamavimui „Paramount“ sumušė Gineso rekordą į kino seansą Los Andžele pakviesdami net 219 šunų.
Antroje vietoje atsidūręs „Pjūklas 10“ rodo, kad šioje ilgalaikėje serijoje vis dar liko kuro. Sprendimas sugrąžinti pagrindinį serijos žudiką ir jį vaidinantį Tobin Bell‘ą bent pradžioje atrodo atsipirkęs – pirminiai rezultatai gerokai lenkia finansiškai nenusisekusius paskutinius du perdirbinius, bet filmui pritrūko pasiekti bendrą serijos premjerinio pelno vidurkį. Stebėtinai, „Pjūklas 10“ susilaukė gerų kritikų įvertinimų, apskritai, tai yra pirmasis serijos filmas su bendrai pozityviais atsiliepimais, žiūrovai irgi neliko abejingi, tad ilgalaikėje perspektyvoje prognozės nusimato geros. Bet kokiu atveju, šis 13 mln. vertės filmas jau vis tiek yra atsipirkęs su surinktais 30 mln. ir būsimi rezultatai geriau leis įvertinti kiek susidomėjimo dar turi ši serija.
Trečioje vietoje 80 mln. kainavęs mokslinės fantastikos filmas „Kūrėjas“ (angl. „The Creator“) labai silpnai startavo su dabartiniais 32 mln., ribotame išleidime. Per ateinančias savaites filmas išsiplės į daugiau rinkų, su viltimi žvelgiama į didžiules Kinijos, Japonijos ar Pietų Korėjos rinkas, nes mokslinės fantastikos žanras apskritai yra pelningesnis už Amerikos ribų. Tikimasi, kad ateinančiomis savaitėmis šis projektas atsipirks, nes tokių filmų kaip „Kūrėjas“, deja, yra mažai. Čia yra didelio biudžeto mokslinės fantastikos projektas, originalus (t.y. ne tęsinys, perdirbinys ar kažko adaptacija), su neblogais įvertinimas ir žinomais aktoriais. Ir tokį filmą buvo išdrįsta išleisti vykstant streikui, kai reklamavimo trūkumas pasijus skaudžiai. Būtų tikrai nesmagu, jei toks filmas nenusiseks ir taps atsargumo pamoka į begalinius komiksinius filmus investavusioms studijoms. Ir taip pat nenuskilo aktoriui John David Washington‘ui. Jo pirmoji pagrindinė rolė didelio biudžeto projekte buvo „Tenet“, kurį buvo nuspręsta išleisti į pandemijos ištuštintus kinus, o antroji pagrindinė rolė dideliame filme „Kūrėjas“ pataikė ant aktorių streiko.
Ketvirtoje vietoje pasilikusi „Vienuolė 2“ (angl. „The Nun 2“) jau surinko įspūdingus 230 mln., bet dar visu šimtu ir daugiau atsilieka nuo pirmosios „Vienuolės“.
Penktoje vietoje atsirado religinė biografija „The Blind“, pasakojanti tikrą istoriją apie realybės šou „Ančių Dinastija“ (angl. „Duck Dynasty“) žvaigždę Phil Robertsoną ir jo kovą su asmeniniais demonais, kurie vos nesugriovė jo šeimos. Po netikėtos religinio trilerio „Laisvės Garsas“ (angl. „Sound of Freedom“) šlovės, į tokius filmus pradėta žiūrėti įtariai, bet šis neatrodo labai keliantis pavojaus didiesiems Holivudo projektams. Vietinėje rinkoje laikoma biografija surinko tik 5 mln. dolerių, bet vėlgi, negalima abejoti (galimai dirbtinu) religinio žanro auditorijos atsidavimu. „Rotten Tomatoes“ puslapyje „The Blind“ turi 99% reitingą.