„Gražuolės ir pabaisos“ anonsas sumušė visus populiarumo rekordus

„Gražuolės ir pabaisos“ anonsas sumušė visus populiarumo rekordus

Pirmadienį pasirodęs pirmasis pilnas „Disney“ filmo „Gražuolė ir pabaisa“ (angl. „Beauty and the Beast“) anonsas įrodė, kad tai yra vienas laukiamiausių 2017 metų Holivudo projektų. Kaip pasigyrė pati „Disney“ studija, anonsą per pirmąsias 24 valandas peržiūrėjo daugiau žmonių nei bet kurį kitą interneto istorijoje.

„Gražuolės ir pabaisos“ anonsą per parą peržiūrėjo 127.6 mln. žmonių ir filmas nukarūnavo kitą, tik jau ne jaunesnei auditorijai skirtą meilės istoriją. Ankstesnis pirmųjų 24 valandų rekordas priklausė juostai „50 tamsesnių atspalvių“ (angl. „Fifty Shades Darker“), kurios pirmasis klipas pasirodė šių metų rugsėjį ir per pirmąją parą buvo peržiūrėtas 114 mln. kartų.

Toks „Gražuolės ir pabaisos“ populiarumas nėra stebėtinas. Dar pavasarį pasirodęs pirmasis trumpas filmo anonsas, neparodęs jokių kadrų iš paties filmo, visose interneto platformose buvo peržiūrėtas beveik 100 mln. kartų, kas sufleruoja, jog juosta yra išties laukiama.

„Disney“ tai supranta ir surinko išties galingą kūrybinę grupę. Legendinio studijos animacinio filmo perdirbinyje pasirodys ar kitus veikėjus įgarsins aktoriai Emma Watson, Danas Stevensas, Luke‘as Evansas, Emma Thompson, Joshas Gadas, Ewanas McGreggoras ir Ianas McKellenas. Filmo režisierius – Billas Condonas.

„Gražuolės ir pabaisos“ premjera – 2017 m. kovo 17 d.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles