George‘as Milleris paaiškino, kodėl „Tonis Erdmanas“ negavo Auksinės palmės šakelės

George‘as Milleris paaiškino, kodėl „Tonis Erdmanas“ negavo Auksinės palmės šakelės

Sekmadienį, iš karto po įvykusios 69-ojo Kanų kino festivalio uždarymo ir apdovanojimų įteikimo ceremonijos, per kurią britų režisierius Kenas Loachas atsiėmė Auksinę palmės šakelę už socialinės kritikos dramą „Aš, Danielis Bleikas“ (angl. „Moi, Daniel Blake“), laureatai bei žiuri nariai dalyvavo spaudos konferencijoje. Žiuri pirmininkas George‘as Milleris neišvengė klausimų apie įspūdingą vokiečių režisierės Maren Ade komediją „Tonis Erdmanas“ (vok. „Toni Erdmann“), kuri visiškai sužavėjo kino kritikus, bet, akivaizdu, ne žiuri, kadangi šiam filmui nebuvo skirta jokio apdovanojimo.

„Buvo tik aštuoni prizai dvidešimčiai filmų. Dirbome intensyviai ir drausmingai. Neliko nieko, ko nebūtume aptarę diskusijose. Norėjome nuspręsti patys ir neklausyti spaudos“, teisinosi žiuri pirmininkas G. Milleris. Praėjusių metų feministinio hito „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ (angl. „Mad Max: Fury Road“), kuris pernai buvo pristatytas ir Kanų kino festivalio nekonkursinėje programoje, režisierius taip pat atmetė idėją apdovanoti filmus pagal juos kūrusių režisierių lytį: „Kiekvienas filmas buvo vertinamas už jo unikalius privalumus. Neprisimenu, kad būtume diskutavę apie tai, kad filmą sukūrė moteris. Režisuoti filmą reiškia režisuoti filmą. Šiam klausimui mes neskyrėme dėmesio.“

Socialinio tinklo „Twitter“ oficialioje filmo „Tonis Erdmanas“ paskyroje, po laureatų paskelbimo pasipylė daugybė įvairių reakcijų. Tačiau neatrodo, kad pati režisierė ir filmo komanda būtų labai nusivylę. „Nesijaudinkite! Bent jau Kukeri praleido puikias atostogas Kanuose!” galima perskaityti po nuotrauka, kurioje prie baseino įamžintas filmo talismanas – gauruotas padaras, per visą festivalį kėlęs nuotaiką kitiems šio renginio dalyviams.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles