Bene originaliausią pastarojo meto reklaminę kampaniją paleidęs filmas „Deadpool“ bus kaipmat atlygintas už savo pastangas. Pasak „The Hollywood Reporter“ pateiktos informacijos, analitikai prognozuoja, jog filmas per premjerinį savaitgalį JAV uždirbs apie 55 milijonus dolerių.
Valentino dienos savaitgalį pasirodysiantis „Deadpool“ ruošiasi dar kartą pademonstruoti, jog tai yra itin geras metų laikas pristatyti didžiuosius filmus. Pernai tuo pačiu metu pasirodžiusios juostos „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ (angl. „Fifty Shadesof Grey“) ir „Kingsman. Slaptoji tarnyba“ (angl. „Kingsman: The Secret Service“) per premjerinį savaitgalį uždirbo, atitinkamai, 93 ir 41 mln. dolerių, todėl „Deadpool“ ruošiasi pratęsti tokią sėkmingą tradiciją.
Filmas jau prieš kurį laiką patraukė kino gerbėjų dėmesį kaip išskirtiniu būdu sukurtas filmas apie garsųjį „Marvel“ komiksų superherojų. Filme Ryano Reynoldso įkūnijamas herojus kaip ir komiksuose su žiūrovais bendraus tiesiogiai, taip paversdamas „Deadpool“ dar nematyto tipo veiksmo filmu su įdomiais komedijos elementais.
Realių konkurentų tą savaitgalį filmas neturės. Tuo pačiu metu pasirodanti antroji filmo „Zūlanderis“ (angl. „Zoolander“) dalis su Benu Stilleriu ir OwenuWilsonu priešaky ruošiasi uždirbti apie 20 mln. dolerių. Premjeros taip pat sulauksianti į moteris orientuota juosta „Gidas vienišiams“ (angl. „How to Be Single“) veikiausiai pasirodys kiek silpniau nei „Zūlanderis 2“.