2022 m. planuojama išleisti animacinį filmą „Super Mario Bros.“

2022 m. planuojama išleisti animacinį filmą „Super Mario Bros.“

Kompiuterinių žaidimų dizaineris Shigeru Miyamoto jungiasi prie kino gamybos kompanijos „Illumination“ kuriamo animacinio filmo „Super Mario Bros.“, kurį planuojama pristatyti jau 2022 m. Filmą „Bjaurusis aš“ (angl. „Despicable Me“) kūrusi kompanija jau pernai metų pabaigoje buvo paskelbusi, kad planuojama kurti animacinį filmą apie žymiuosius santechnikus, o dabar kino studijai šis projektas tapo prioritetiniu. Tai nebus pirmas kartas, kai į populiariuosius vaizdo žaidimo santechnikus dėmesį atkreipia kino kūrėjai – pirmą kartą didžiuosiuose ekranuose Mario ir Luidžis pasirodė dar 1993 m., tačiau rezultatas buvo priimtas kur kas prasčiau, nei tikėtasi ir dauguma šį filmą įvardijo kaip vieną prasčiausių kino istorijoje. Ir būtent šie žodžiai buvo pakartoti komandai, dirbančiai prie naujo animacinio filmo „Super Mario Bros.“

„Illumination“ kompanijos įkūrėjui, prodiuseriui Chrisui Meledandri’ui patinka idėja, kad pirmasis bandymas sukurti vaidybinį filmą „Super Mario Bros.“ buvo labai nesėkmingas. Šis prodiuseris mėgsta rimtus iššūkius, o naujasis projektas, panašu, tikrai nebus lengvas, ypač dėl to, kad pirmasis filmas buvo visiška kino industrijos nesėkmė. „Man patinka, kad pirmasis filmas nebuvo vykęs. Aš manau, kad tai kur kas įdomiau ar vertingiau, nei tiesiog sukurti kitą versiją filmo, kuris ir taip buvo neįtikėtinai geras,“ – apie naująjį projektą sakė prodiuseris Ch. Meledandri‘is.

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl pirmasis „Super Mario Bros.“ filmas buvo toks blogas, yra ta, kad tuometinė kūrybinė grupė savo kompanijoje neturėjo nieko iš „Nintendo“ bendrovės, su kurios specialistais būtų galėjusi konsultuotis. Tačiau dabar kino studija „Illumination“ šiai istorijai pasikvietė kūrėją ir tikrą „Nintendo“ legendą S. Miyamoto, kuris, planuojama, bus pilnai įtrauktas į kiekvieną kūrybinį filmo procesą. S. Miyamoto yra vienas pagrindinių žmonių, stovintis už „Super Mario Bros.“ žaidimo bei daugumos kitų šios bendrovės sukurtų vaizdo žaidimų. „Į filmo kūrybinį procesą jį (S. Miyamoto, aut. pastaba) įtrauksime visapusiškai. Man retai teko matyti, kad kokios nors adaptacijos originalus autorius būtų taip susietas su projektu, kaip mes priimame Miyamoto. Holivude sklando istorija apie žmones, kurie tiki, kad dalykus išmano geriau negu žmonės, kurių nuosavybė tai yra. Jau esu tą klaidą padaręs anksčiau“ – apsisprendimą į komandą pakviesti kompiuterinių žaidimų dizainerį paaiškino prodiuseris.

Jeigu kas nors ir gali sukurti sėkmingą „Super Mario Bros.“ animacinį filmą, tai tikriausiai būtų „Illumination“ ir S. Miyamoto komanda. Mario yra vienas mėgstamiausių vaizdo žaidimų personažas istorijoje, tad nusimato nelengvas kūrybinis procesas, bet bent jau galime viltis, kad jis sėkmingose rankose. Ch. Meledandri‘is taip pat atskleidė ir iššūkius, su kuriais tikriausiai teks susidurti, žymiuosius santechnikus vėl atvedant į didžiuosius kino ekranus: „Tai ambicinga užduotis. Tikras iššūkis bus surinkti visus dalykus, kurie yra labai trapūs savo originalia forma ir rasti terpę, kurioje kompromisą rastų visų kartų Mario personažo gerbėjai, bei taip pat jaustųsi susistemina ikonografija bei būtų palaikoma trijų aktų struktūra.“

Kino kompanija „Illumination“ jau sėkmingai savo kūrybinį kelią pažymėjo filmais „Bjaurusis aš“, „Slaptas augintinių gyvenimas“ (angl. „The Secret Life of Pets“) ir jau visai greitai kino teatrus pasieksiančių animaciniu filmu „Grinčas“ (angl. „The Grinch“). Bus labai įdomu pamatyti, kaip studija gyvenimui prikels Grybų karalystę ir personažus, kuriuos dievina įvairių kartų gerbėjai.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles