Aktorius A. Hammeris susipainiojo, kur bus filmuojama „Mirtis ant Nilo“ ekranizacija

Nepaisant to, kad Armie Hammeris sutiko atlikti vieną pagrindinių vaidmenų netrukus kinuose pasirodysiančioje Agathos Christie romano „Mirtis ant Nilo“ (angl. „Death on the Nile“) ekranizacijoje, aktorius nė nenumanė vieno dalyko, kad jie iš tikrųjų jo nefilmuos Egipte.

Romantinės dramos „Vadink mane savo vardu“ (angl. „Call Me by Your Name“) žvaigždė prisipažino, jog prisijungdamas prie režisieriaus Kennetho Branagh buriamos garsiausių Holivudo aktorių komandos, kriminalinės dramos „Žmogžudystė Rytų eksprese“ (angl. „Muder on the Orient Express“) tęsinyje, atlikti Simono Doilio vaidmenį, A. Hammeris susipainiojo manydamas, jog savo akimis išvys daugelio mokslininkų ilgiausia laikomą upę pasaulyje.

„Man vis dar labai skaudu, kad klaidingai maniau, jog mes tai ketinome nufilmuoti Egipte,“ – savo naivumą pripažįsta aktorius.

„Kai viskas persikėlė į Maroką, aš pamaniau: „Ei, tai vis dar šaunu“. Tada vėl viskas persikėlė į „Longcross“ studiją [Surėjuje, Jungtinėje Karalystėje] ir tada jau pamaniau: „Palaukit sekundėlę – tai juk „Mirtis ant Nilo“. Mums reikia saulės!“ – prisimindamas filmavimo aikštelių pokyčius juokiasi A. Hammeris.

Vis dėlto filmo „Mirtis ant Nilo“ režisierius bei pagrindinį Erkiulio Puaro vaidmenį atliekantis K. Branagh tiki, jog svarbiausia yra galutinis rezultatas didžiajame ekrane, o ne tikslios filmavimo aikštelės koordinatės.

„Mes tarsi sudarėme sutartį su žiūrovais. Ir ypač pasaulyje, kuriame šiuo metu gyvename, manau, kad kino atostogos yra tai, ko žmonėms tikrai trūksta: visi nori pabėgti į nuostabų kraštovaizdį,“ – teigia režisierius, pandemijos metu egzotinę kelionę siūlydamas iškeisti į kino bilietą.

Galiausiai K. Branagh patikslino, jog tikrasis Egiptas vis dėlto buvo aplankytas.

„Mes tikrai aplankėme tikrąjį Egiptą, taip pat atkūrėme net 45 metrų aukščio Abu Simbelio šventyklą. Mes taip pat pastatėme absoliučiai milžinišką Nilo upės garlaivį,“ – teigia režisierius.

„Mes pastatėme didžiulį vandens rezervuarą, kad laivas galėtų jame tilpti ir plūduriuoti, kad galėtume turėti tikrą vandenį, tikrą garlaivį, tikrus žmones ir…“ – nusijuokęs K. Branagh pridūrė: „Ir net retkarčiais Anglijoje sutinkamą tikrą saulę.“

Prieš trejus metus K. Branagh režisuoto A. Christie romano „Žmogžudystė Rytų eksprese“ sėkmė viršijo visus lūkesčius, todėl buvo uždegta žalia šviesa tęsiniui. Ankstesniojo filmo pabaigoje žymusis belgų detektyvas Erkiulis Puaro pasisakė vykstantis atostogų – būtent į prabangų kruizą Nilo upe. Tik tada jis dar nežinojo, kad vietoje atostogų jo laukia dar viena itin paini byla – pačioje kelionės Nilu pradžioje Erkiulį Puaro užkalbina žavinga dama.

Prisistačiusi Linete Ridžvei-Doil (aktorė Gal Gadot), moteris sekliui papasakoja savo istoriją – apie tai, kad iš savo geriausios draugės Žaklinos (akt. Emma Mackey) nuviliojo sužadėtinį Simoną (akt. Armie Hammer) ir už jo ištekėjo. Žaklina tokios skriaudos negalėjusi atleisti ir prisiekusi atkeršyti Linetei. O dabar ji yra šiame pačiame laive. Atostogų nuotaikų apimtas Puaro iš pradžių neteikia daug reikšmės tokioms, jo nuomone, nereikšmingoms moterų peštynėms, tačiau kitą rytą Linetė randama nužudyta. O Žaklina turi puikų alibi.

Iš pradžių tai atrodo kaip tobula žmogžudystė – jokių įkalčių, jokių liudininkų. Tačiau akylasis seklys mato tai, ko nepastebi niekas kitas. Kruopelytė po kruopelytės ūsuotasis detektyvas renka įkalčius, kuria prielaidas, atmetinėja neįmanomus scenarijus ir pamažu, bet neišvengiamai artėja prie paslaptingo nusikaltimo išaiškinimo.

Išleistas 1937 m., „Mirtis ant Nilo“ laikomas vienu geriausių A. Christie romanų. Tačiau net ir patys ištikimiausi rašytojos gerbėjai bus nustebinti kelių netikėtų siužeto posūkių šioje knygos ekranizacijoje, kuri pasirodys kinuose nuo gruodžio 18 d.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles