Tapęs interneto sensacija, antrą kartą išleistas „Morbijus“ nesugebėjo pritraukti žiūrovų

Tapęs interneto sensacija, antrą kartą išleistas „Morbijus“ nesugebėjo pritraukti žiūrovų

„Morbijus“ (angl. „Morbius“), „Sony“ studijos naujasis priedas prie Žmogaus-Voro priešų visatos, parodė prastus rezultatus su tragiškais kritikų įvertinimais ir labai greitu susidomėjimo nuopoliu po pirmos nelabai pelningos savaitės. Filmui palikus kino teatrus, jam vos pavyko sukrapštyti pakankamai pelno padengti biudžetą ir marketingą, tačiau kai pirmasis „Venomas“ surinko beveik milijardą dolerių, „Sony“ tikriausiai tikėjosi geresnių rezultatų. Tačiau „Morbijaus“ istorija ties tuo nesibaigė. Atvirkščiai, jis buvo toks blogas, kad sulaukė naujo susidomėjimo internete kaip pajuokų objektas. Socialiniuose tinkluose jis trendino su citata „It‘s Morbin‘ Time“ (jos filme visiškai nėra), žmonės šlovino šį filmą, skaldė juokelius ir pavertė „Morbijų“ dabartiniu blogiausiu dalyku.

„Sony“ studija atkreipė dėmesį į šį naujai atsiradusį susižavėjimą ir nusprendė, kad tai gali būti šansas pasiekti „Venomo“ finansinius rezultatus. Praeitą savaitgalį „Morbijus“ buvo antrą kartą išleistas Amerikos kino teatruose pasipelnyti iš dabartinės interneto sensacijos.

Tačiau ironiškas šaipymasis, juokeliai bei memai neprivedė prie sėkmingo atgaivinimo. Per savaitgalį „Morbijus“ surinko tik 85 tūkstančius dolerių, net nepramušdamas pelningiausių top 10. Situacija atrodo dar labiau apgailėtina žinant tai, kad filmas buvo išleistas apie tūkstančiui skirtingų kino teatrų ir pagal bilietų kainas galima daryti išvadą, jog kiekvienam rodymui susirinkusių žmonių skaičių galima suskaičiuoti ant rankų pirštų. „Sony“ studijai nepavyko atskirti, kad buvo juokiamasi iš filmo, o ne kartu su juo ir po tokios nesėkmės jiems teks rimtai pasvarstyti ar verta investuoti į „Morbijaus“ tęsinį „Morbius 2: It‘s Morbin‘ Time“.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles