Vasaros blockbusterių sezonas įsivažiavo su atšauktos „DC“ visatos filmu „Blyksnis“ (angl. „The Flash“) bei nauju „Pixar“ studijos projektu „Stichijos“ (angl. „Elemental“). Abu filmai užkopė į savaitės pelningiausius, bet jų bendri finansiniai rezultatai yra nuviliantys.
Į pirmą vietą įbėgo „Blyksnis“. Pirmasis „DC“ šuolis į jų multivisatą gavo stiprų reklaminį postūmį pastarosiomis savaitėmis. Kadangi pagrindinė žvaigždė Ezra Miller‘is yra tiek prisidirbęs, kad „Warner Bros“ studija jį mieliau laikytų toliau nuo žiniasklaidos, didesnis dėmesys buvo skirtas Michael Keaton‘o sugrįžimui į Betmeno rolę ir teigiamiems įspūdžiams iš dabartinio „DC“ vadovo James Gunn‘o ir net paties Tom Cruise‘o. Pagal pirmines reakcijas, „Blyksnis“ buvo tituluojamas net ne geriausiu „DC“ visatos filmu, o apskritai, vienas geriausių visų laikų komiksų filmų. Bet publika su šiuo teiginiu nesutiko. Pasirodęs „Blyksnis“ sulaukė patenkinamų, bet ne įspūdingų kritikų įvertinimų bei panašiai drungno žiūrovų sutikimo. Galima spėti, kiek žiūrovams yra aktualūs ar žinomi E. Miller‘io skandalai ir ar tai galėjo paveikti jų pasirinkimą atsisakyti „Blyksnio“, tačiau pagrindinės žvaigždės trūkumas filmo reklamavime galėjo turėti įtaką. Kitas iššūkis yra pritraukti „DC“ visatos gerbėjus, žinant, kad ta visata bus ištrinta metų pabaigoje. Tai irgi galėjo lemti nemažos publikos dalies praradimą. Tad filmas nepatenkino finansiškai jam užkeltų lūkesčių, užbaigęs premjerinį savaitgalį su 138 mln. dolerių pelnu pasaulinėje rinkoje. Tuo tarpu, biudžetas ir marketingo išlaidos siekia 265 mln. Iki pelno dar toli ir prognozuojama, kad šiam filmui jis taip ir liks nepasiektas, kai už dviejų savaičių pinigus pradės rinktis Indiana Džounsas. Atrodo, kad „Blyksnis“ seks „Juodojo Adamo“ (angl. „Black Adam“) pėdomis kaip dar vienas itin brangus, bet nuostolingas blockbusteris.
Panašus likimas numatomas antroje vietoje esančiam „Pixar“ filmui „Stichijos“ su tuos pačius 200 mln. siekiančiu biudžetu, bet dabartiniu 49 mln. pasauliniu pelnu. Blogiau, iškart po savaitgalio pradėjo piltis antraštės, skaičiuojančios, kad, atmetus pirmą „Žaislų Istoriją“ (angl. „Toy Story“), tai yra prasčiausias visų laikų studijos finansinis debiutas. Vis dėlto, „Pixar“ istorijoje yra atvejų, kuomet kritikų išliaupsinti filmai startavo silpnai, bet sulaukę žiūrovų meilės ilgai išliko kino teatruose. Šitoks variantas galimas ir „Stichijoms“ – nors kritikai nebuvo labai sužavėti, bet žiūrovų atsiliepimai yra pozityvūs ir be rimtesnės konkurencijos animacinių šeimyninių filmų žanre, filmas dar gali atsitiesti iš po sunkios pradžios.
Jei „Blyksnio“ pasirodymas vėl pradėjo diskusijas ar superherojų filmai jau neatsibodę, Žmogus-Voras primena, kad jie vis dar gali būti smagūs. Nusileidęs į trečią vietą, bet vis dar stipriai renkantis pelną, „Žmogus-Voras: Aplink Multivisatą“ (angl. „Spider-Man: Across the Spider-Verse“) greit pasieks pusės milijardo dolerių ribą ir jau ar taip ar taip yra finansinis pasisekimas.
Iš pirmos vietos nukritęs į ketvirtą, „Transformeriai: Žvėrių Atgimimas“ (angl. „Transformers: Rise of the Beasts“) per antrą savaitę patyrė didžiulį bilietų pardavimų nuosmukį, bet jau pasauliniu mastu surinkti 278 mln. dolerių patenkina biudžetą, tad filmas galimai paliks kino teatrus su menka pergale.
Na, ir penktoje vietoje sėdinti „Mažoji Undinėlė“ (angl. „Little Mermaid“) dar išsilaikė tarp pelningiausiųjų einant ketvirtą savaitę kino teatruose ir taip pat greit viršys pusę milijardo dolerių. Bet su 250 mln. biudžetu, brangiu reklamavimu ir stipria konkurencija, „Mažajai Undinėlei“ sunkiai sekasi atpirkti savo didžiulę kainą.