Pelningiausi savaitės filmai: „Akvameno“ tęsinys deda silpną galutinį tašką ant „DC“ visatos

Pelningiausi savaitės filmai: „Akvameno“ tęsinys deda silpną galutinį tašką ant „DC“ visatos

Paprastai metų pabaigoje yra numetamas riebus ir stipriai sezoną užbaigiantis blockbuster‘is. 2021-ais gavom „Žmogų-Vorą: Nėra kelio atgal“ (angl. „Spider-Man: No Way Home“), 2022-ais „Įsikūnijimas. Vandens kelias“ (angl. „Avatar : The Way of Water“). O 2023-iais turime „Akvameną 2: Prarasta karalystė“ (angl. „Aquaman 2: The Lost Kingdom“) ir finansiškai šis Kalėdų metas kino teatrams yra daug silpnesnis nei anksčiau.

Kaip įprasta, naujai išleistas komiksinis filmas šauna į pirmą vietą Amerikos rinkoje, bet „Warner Bros“ studijai tai menka pergalė. „Akvamenas 2: Prarasta karalystė“ surinko tik 40 mln. vietiniu mastu, bet sulaukė daugiau populiarumo pasaulinėje rinkoje, iš kurios sužvejojo papildomus 80 mln. Po premjeros surinkti 120 mln. nėra bloga pradžia, bet 205 mln. vertės projektui iki pelno ribos nusimato ilgas kelias. Yra šansų, kad Akvamenas gali sulaukti Kalėdų stebuklo – kalėdiniu metų pasirodantys filmai dažnai startuoja silpnai, bet lieka ilgiau kino teatruose. Puikus to pavyzdys yra tuo pat metu išėjęs pirmasis „Akvamenas“, su neįspūdingais pirminiais rezultatais, bet per ilgą laiką kinuose tapęs vienu sėkmingiausių „DC“ projektų, perkopęs milijardo dolerių ribą. Bet tęsiniui milijardas tikrai neprognozuojamas ir bus sėkmė jei jam tiesiog pavyks atsipirkti. „Akvamenas 2“ užbaigia dešimtmetį ištempusią „DC“ visatą bei finansiškai labai prastus metus superherojams ir žanro nuovargis tarp žiūrovų šiuo metu yra itin stiprus.

Šiek tiek geresnės naujienos „Warner Bros“ yra tai, kad šią savaitę jiems priklauso du pelningiausi filmai. „Vonka“ (angl. „Wonka“) turėjo stiprią antrą savaitę, jau pasiekė pelno ribą su dabartiniais 250 mln. ir nusimato kaip stiprus laimėjimas studijai.

Animacijos žanrą šį sezoną bandė užpildyti „Illumination“ studija, kuri spausdina pinigus su „Pakalikais“ (angl. „Minions“), Mario broliais ir dar daug daugiau siaubingai pelningų filmų. Bet jų originalus, prie jokios franšizės nepriklijuotas projektas kol kas sėkmės nerodo. „Didžioji ančių kelionė“ (angl. „Migration“) bendrai surinko tik 40 mln. – sunki pradžia 70 mln. kainavusiam projektui. Bet atsižvelgiant į kalėdinį sezoną ir teigiamus žiūrovų atsiliepimas, tikimasi pasiekti pelno ribą ilgiau išlaikant filmą kinuose.

Ketvirtoje vietoje debiutoja „Sony“ studijos romantinė komedija „Tik ne tu“ (angl. „Anything but You“). Filmas kol kas rodomas tik Amerikoje, kur jis surinko 9 mln. ir laukia išleidimo pasaulinėje rinkoje, kur jam reikės pasistengti, kad atpirktų menką 25 mln. biudžetą.

Į penktą vietą pateko indų veiksmo filmas „Salaar“. Per ribotą išleidimą filmas surinko 6 mln. Amerikos rinkoje ir jam jau planuojamas tęsinys.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles