Koks turėtų būti „Pašėlusio Makso“ tęsinys?

Koks turėtų būti „Pašėlusio Makso“ tęsinys?

Turbūt neverta net sakyti, kad „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ (angl. „Mad Max: Fury Road“) šiais metais paliko įspūdį bent keliems žmonėms. Nepaisant išpūsto filmo biudžeto, užsitęsusio filmavimo ir gandų apie dviejų pagrindinių filmo žvaigždžių tarpusavio nesutarimus, „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ vis tiek pasirodė pakankamai įspūdingai. Šiuo metu interneto puslapyje Rotten Tomatoes vertinamas 98 %, šis filmas visame pasaulyje uždirbo 373 mln. JAV dolerių. Atsižvelgiant į tai, kad filmo biudžetas siekė 150 mln. JAV dolerių, toks uždarbis nėra labai didelis, tačiau bendrai vertinant „Pašėlęs Maksas“ startavo gana neblogai.

Šiuo metu vienas aktualiausių klausimų yra ar šis filmas nusipelno tęsinio. Šalininkai galėtų argumentuoti, kad dabar serija yra sėkmingai atnaujinta, o tęsinio finansinė sėkmė būtų praktiškai iš anksto garantuota. Be to, turint omeny, kad režisierius George‘as Milleris jau prasitarė apie būsimo tęsinio, preliminariai vadinamo „Dykviete“ (angl. „The Wasteland“), kūrimo planus, nebūtų protinga jų atsisakyti. Bet kaip serija turėtų būti tęsiama? Vienas variantas būtų toks, kad visas filmo dėmesys būtų koncentruojamas į Charlize‘s Theron vaidinamą Furiozą, o Tomo Hardy‘io pašėlęs Maksas taptų antraeiliu personažu. Kol kas neaišku, ar „Dykvietėje“ vėl bus galima išvysti Furiozą ir Maksą, o gal G. Milleris Furiozą suporuos su nauju partneriu. Šiuo metu svarstomas trečiasis variantas.

Kol kas aišku tik tiek, kad kino studija „Warner Bros“ svarsto atskiro šalutinio projekto apie Furiozą galimybę. Be to, „Warner Bros.“ stengiasi išsiaiškinti, kas konkrečiai nulėmė tokią „Pašėlusio Makso: įtūžio kelio“ sėkmę ir pritraukė žiūrovus į kino sales. Ar tai buvo kieti moteriški personažai, serijos pavadinimas ar aukšto oktaninio lygio vaizdo efektai? Atsižvelgiant į tai, kad nustatyti, kas konkrečiai sudomino žiūrovus, bus nepaprastai sunku, būtų logiška į naująjį tęsinį sugrąžinti Furiozą, o tuo labiau Maksą. Tačiau toks mąstymas turi spragų – net jei Furioza, kaip personažas, yra labai stipri, visiškai neaišku, ar ją padarius pagrindine filmo figūra toks tęsinys be „Pašėlusio Makso“ prekės ženklo būtų taip pat finansiškai sėkmingas. Be to, net per daug nesiveliant į politines peripetijas, net ir po šio paskutinio filmo kai kur kilo pasipiktinimas dėl gana aiškiai akcentuotų feministinių motyvų. Ar studija su tokiu šalutiniu projektu ruošiasi priešintis seksistiniam požiūriui?

Bet kokiu atveju, šiuo atveju vis tiek svarbiausia bus galutinis rezultatas. Kol G. Milleris kuria įspūdingus filmus, ne taip ir svarbu, kuris personažas juose dominuoja. Visa tai turint omenyje, nereikia pamiršti, kad G. Milleris nebėra jaunuolis. Žinant, kokiu tempu dirba šis septyniasdešimtmetis režisierius, iš jo galima būtų tikėtis daugių daugiausiai dviejų filmų. Ar tikrai reikia tokios padalytos serijos, ypač atsižvelgiant į tai, kaip vėlai prie jos prisijungė šis filmų kūrėjas?

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles