Finansiškai sėkmingas „Universal“ sprendimas išleisti „Trolius 2“ į internetines platformas

Finansiškai sėkmingas „Universal“ sprendimas išleisti „Trolius 2“ į internetines platformas

Prasidėjus karantino laikotarpiui, „Universal“ buvo pirmoji studija, kuri pradėjo eksperimentuoti su alternatyviais filmų išleidimo būdais. Ji ne tik perkėlė savo visą tuo metu rodytą repertuarą į internetines platformas, bet ir nusprendė, vietoj atidėjimo, praleisti kino teatrus ir paversti animacinio filmo „Troliai“ tęsinį (angl. „Trolls World Tour“) prieinamą nuomai nuo pirmos išleidimo dienos, balandžio 10 d. Praėjus trims savaitėms „Universal“ džiaugiasi stebėtinai gerais finansiniais rezultatais.

Per tris savaites, „Troliai 2“ jau surinko apie 100 milijonų JAV dolerių, sumušdamas nuomojamų filmų rekordus. Palyginimui, pirmieji „Troliai“ iš viso uždirbo apie 350 milijonų JAV dolerių, tačiau didelis skirtumas yra tai, kad filmui esant didžiuosiuose ekranuose pelnas dalijamas per pusę studijai ir kino teatrams. Tuo tarpu, nuomos atveju studija pasilieka sau 80 procentų pelno ir to užteko, kad netradiciškai išleistas tęsinys savo finansiniais rezultatais jau pralenkė pirmąjį filmą.

Taip pat papildomus 60 milijonus JAV dolerių įnešė visi kiti studijos filmai, anksčiau laiko atsiradę internete. „Universal“, be abejonės, ketina palaikyti šią strategiją – režisieriaus Juddo Appatowo nauja komedija „The King of Staten Island“ (liet. „Steteno salos karalius“) taip pat atsisakys premjeros didžiuosiuose ekranuose ir debiutuos interneto platformose birželio 19 d. Kita vertus, „Trolių 2“ įspūdingi finansiniai rezultatai buvo pasiekti dėl dabartinės situacijos ir susiklosčius palankioms aplinkybėms filmų nuomai, todėl dar per anksti pasakyti, ar kitos studijos taip pat seks šiuo pavyzdžiu.

Taip pat skaitykite

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti * Žiūrėti komentavimo taisykles