„Triguba grėsmė“

Romantinių komedijų ir graudinančių dramų kūrėjas, režisierius ir scenaristas Nick’as Cassavetes’as, kuriuo dėka nemažai žmonių buvo priversta apsiašaroti per „Džono Q“, „Užrašų knygelė“ ir „Mano sesers globėja“ peržiūrą, sugrįžta prie lengvesnio turinio filmų ir pristato nuotaikingą komediją apie neištikimybės pasėkmes, kurioje pagrindinį vaidmenį vėl atlieka nesenstanti šviesiaplaukė Cameron Diaz.

Režisierius kviečia tapt keršto kėslų dalyviais, atsidurti tarp trijų gražių ir kartu piktų bei apgautų moterų, kurioms į nemalonę patekęs lovelasas vyras sulauks rimtų ir nesibaigiančių bėdų.

Apie ką mes čia…

Kai sėkminga ir nepriklausoma, tačiau į melo pinkles įklimpusi Karlė sužino, kad jos išrinktasis turi žmoną ji nedelsiant užbaigia visą farsą. Deja, tačiau ne tik ji viena nukenčia – didesnį šoką patiria jos meilužio žmona Keitė. Moterys palaipsniui susidraugauja ir ruošiasi atkeršyti niekam tikusiam lovelasui, tačiau jų kelyje atsiduria dar viena naivi mergina Amber, kuriai Keitės sutuoktinis prižadėjo aukso kalnus. Nuskriaustų ir pažemintų moterų trijulė susivienija ir smogia neištikimybei tiesiai į tarpkojį…

Kūrinio vidus

Paskutiniais savo darbais Cassavetes’as labai gerai sugebėjo pasiekti žiūrovų širdis, tačiau kaip ir kiekvienas kino kūrėjas, jis pabando save kitokiame amplua. Šį karta jo taikiniu tampa šiek tiek vulgari, tačiau išlaikanti padorumą komedija, kurios vieninteliu tikslu tampa parodyti visas neištikimybės pasėkmes, kurios gali persekioti kiekvieną nedorėlį pabandžiusį sudaužyti nekalto ir mylinčio žmogaus širdį. Žinoma, režisierius pateikia viską iš moteriškos pusės perspektyvos, todėl filmą iš karto galima priskirti kaip moteriškai auditorijai pritaikyta produktą.

Filmo branduoliu tampa moteriškos draugystės motyvas, nors ir visas veiksmas sukasi aplink neištikimybę ir moterų kerštą, tačiau didžiausias dėmesys prikaustomas būtent į trijulės santykius. Kiekviena moteris nori būti laiminga, kiekviena nori turėti tokį vyrą su kuriuo jaustusi kaip princesė, būtu saugi, mylima, tačiau ne visi vyrai tą gali pasiūlyti, ne visi sugeba padaryti moterį laimingą ir jau tikrai ne visi žiūri į jas tyromis akimis. Būtent todėl režisierius su scenaristais pabandė parodyti iš šalies kaip būtent jaučiasi moteris ir ko jai reikia. Pasirodo tiek nedaug, tiesiog pagarbos ir meilės, nuoširdumo. Pinigai ir materialinės vertybės nors ir groją svarbią rolę santykiuose, tačiau tai normalu kai norisi praleisti laiką gražioje aplinkoje, patirti kažką naujo, būti ypatingu, būti dėmesio centre. Šiuo atveju, kai nesiseka santykiai su vyrais arba kai vyras pasirodo buvęs neištikimas, visada gera turėti šalia draugą ar draugę, kuris išklausys ir patars kaip geriau išgyventi šį nelaimingą ir tamsų laikotarpį. Šiame filme būtent to ir siekiama.

Pagrindinių trijų veikėjų stereotipai irgi labai svarbūs norint pasišaipyti iš tam tikrų situacijų bei vyrų požiūrio į moterišką lytį. Pirmiausia – tai žmonos paveikslas. Dažniausiai vyrams po daugelio santuokos metų nusibosta gyventi rutinoje, matyti nepasidažiusią, paprastą ir neišvaizdžiai atrodančią, buities paveiktą moterį. Tada atsiranda antroji, įspūdingų formų, nepriklausoma, gyvenanti tik dėl savęs gražuolė, kuri vyrus keičia kaip pirštines. Dažnai tokios damos tampa skyrybų kaltininkėmis, nes su jomis įdomu ir nauja, kam ta žmona su chalatu, kai yra blizgančių nudepiliuotų kojų ir silikonų prigrusta blondinė. Tačiau ir tokios moterys ne visada išlaiko prie savęs vyrus. Dažnai, kaip ir filme, atsiranda daug jaunesnės merginos, kurios užpildo vyrų nepilnavertiškumą ir leidžia vėl pasijusti jaunais eržilais. Tokios net negalvoja apie ateitį, jos gyvena dabartimi, mėgaujasi dėmesiu ir prabangiomis dovanomis. Tokie trys moterų tipažai pateikti filme gerai atvaizduoja tikrovę. Iš tikrųjų nemažai prisiklausome istorijų iš draugų ar pažįstamų apie tokias situacijas, todėl tai, kad šeimos institucija šiais laikais mažai ką reiškia jau nestebina.

Nemažai dėmesio skiriama ir pačiai komedijai bei moterų kurioziniams nuotykiams bandant nubausti nedorėlį, kuris kiekvienai iš jų sudaužė širdį. Išties visas filmas labai lengvai ir žvaliai papasakotas, siužetinės linijos principas nenuobodus, todėl viso filmo metu jaučiamas lengvumas kai galima su visa sale juoktis iš banalių, tačiau mielų akims scenų. Nors ir nuspėjamas, tačiau visai neblogas pavasariškas darbas, kuris sugeba atpalaiduoti kino salėje sėdinčius žiūrovus.

Techninė juostos pusė

Filme skamba labai tipinės tokioms komedijoms būdingos dainos, tačiau jos ir sukuria bendram filmo fonui puikią ir lengvą atmosferą. Taip pat ir keliose vietose nuskambėjus kultiniam „Neįmanomos misijos“ motyvui atsiranda veide šypsena, nes prisimeni vieną ar kitą epizodą iš filmo su Tomu Cruise‘u pagrindiniame vaidmenyje.

Iš kitų techninių filmo dalyvių galima paminėti gražių vaizdų perteiktą operatoriaus darbą, kuris savo kameros dėka apčiuopia įdomiausiais rakursais viską, kas filmą padaro vizualiai gražesniu. Nekalbant jau apie puikias Kate Upton pasirodymo akimirkas didžiuliame ekrane. Montažas irgi pakenčiamas, lengvai sudėliota istorija, jog bežiūrint jauti atsipalaidavimą ir jokių minčių nekyla apie nesusipratimus siužetinės linijos pateikime.

Aktorių kolektyvinis darbas

Nesenstanti ir visada gražiai atrodanti, tobulų kojų savininkė Cameron Diaz antrą sykį bendradarbiauja su režisieriumi Nick’u Cassavetes’u po 2009 metais pasirodžiusios juostos „Mano sesers globėja“. Kaip ir visada, aktorė nelabai daug ką sugeba iš savęs išspausti, tačiau bent jau jos pasirodymai visada būna lydimi grakštumo ir puikios išvaizdos demonstravimo. Eilinis komedinis projektas jai, tačiau visgi Cameron savo buvimu pagražina jį.

Leslie Mann šis filmas tampa retu reiškiniu, nes ne paslaptis, kad aktorė visada filmuojasi tik savo vyro kuriamuose projektuose. Būtent ji ir padaro iš šios juostos tikrą komediją, nes kiekvienoje scenoje, kurioje aktorė pasirodo iš karto atsiranda juoko. Puikios mimikos, gera vaidyba ir neužmirštamas emocijų perteikimas.

Kate Upton, kuriai tai vos tik trečias vaidybinis pasirodymas nušluoja visus ir visas. Vyrams tai orgazmas akimis, o moterims pavydas dėl jos nepriekaištingų kūno linijų. Vaidybos kaip nebuvo taip ir nėra, bet ačiū kūrėjams, kad ji pasirodė šiame filme. Akys tikrai nepavargsta nuo tokio vaizdo, kurį dvidešimt vienerių metų gražuolė demonstruoja pliaže.

Filme pasirode Nicki Minaj, Jus matyt juokaujate?

Vyriška kompanija ne tokia solidi kaip moteriška, tačiau už Don’ą Jonson’ą atskiros padėkos. Puikiai išsilaikęs vyras, nors ir epizodiškai pasirodęs šiame darbe. Pagrindinio blogėčio vaidmenį, o kitaip ir pavadinti negalima neištikimo vyro, atlikęs Nicolaj Koster-Waldau visos juostos rodymo metu įsismagina ir pačiame filmo gale parodo visą savo emocijų grožį. Smagu žiūrėti į sugniuždytą nevykėlį.

Verdiktas

„Kita moteris“ – tai lengvo turinio moteriškai auditorijai pritaikyta komedija, kurioje galima ne tik smagiai pasijuokti, bet ir išgyventi, užjausti pagrindines herojes, kurios surengia tikrą pragarą neištikimam sijonų kolekcionieriui, kuriam vienintelė vertybė gyvenime, tai jis pats.

4.8
Recenzijos autoriaus įvertinimas:
Scenarijus
4.0
Režisūra
4.0
Kinematografija
5.0
Garso takelis
5.0
Techninė pusė
6.0
Aktoriai
5.0
* - Techninėje pusėje vertiname: specialiuosius efektus, montažą, dekoracijas, garso montažą, 3D.

Komentarai

  1. Ieva / 2018 liepos 6

    Labai fainas, nuotaikingas ir smagus filmas. Rekomenduoju 🙂