Pasibaigus 2021-iems metams „Marvel“ surinko beveik trečdalį bilietų pardavimų Amerikoje

Pasibaigus 2021-iems metams „Marvel“ surinko beveik trečdalį bilietų pardavimų Amerikoje

Nuslūgus didžiajai pandemijos bangai ir iš naujo atsidarinėjant kinui, kiekvienas vis pelningesnis filmas buvo tituluojamas kino teatrų išgelbėtuoju, parvedančiu žiūrovus atgal priešais didžiuosius ekranus. Bet susumavus 2021 metų finansinius rezultatus, pasirodo kad didžiausia gelbėtoja buvo sena gera „Marvel“ studija, su penkiais filmais susigriebusi beveik trečdalį visų tuometinių bilietų pardavimų Amerikoje, pasiekusi dar vieną finansinį rekordą ir toliau užtvirtinusi populiaraus kino dominavimą.

Vien per dvi savaites pelningiausiu 2021-ų metų filmu tapęs „Žmogus-Voras: Nėra Kelio Atgal“ (angl. „Spider-Man: No Way Home“) užima 12 procentų visų tuometinių bilietų pardavimų, o pridėjus likusius „Marvel“ projektus („Juodoji Našlė“ (angl. „Black Widow“), „Šang-Či ir Dešimties Žiedų Legenda“ (angl. „Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings“), „Amžinieji“ (angl. „Eternals“), ir „Venomas 2“ (angl. „Venom: Let There Be Carnage“)) bendra dalis kyla iki 30 procentų – didžiausia studijos istorijoje. Palyginimui, 2018-aisiais su po milijardą surinkusiais „Juodoji Pantera“ (angl. „Black Panther“) bei „Keršytojai: Begalybės Karas“ (angl. „Avengers: Infinity War“), „Marvel“ užėmė 18 procentų bendrų bilietų pardavimų Amerikoje.

Žinoma, dabartinio „Marvel“ dominavimo priežastis išlieka pandemija ir dėl to nutikęs stiprios konkurencijos trūkumas bei „Disney“ studijos dėmesys kino teatrams. Jų superherojų filmai buvo laikomi mažiausiai mėnesį didžiuosiuose ekranuose, prieš jų perkėlimą į „Disney+“. Tuo tarpu didžiausi jų konkurentai „Warner Bros“ ištikimai laikėsi savo kontroversiško pasiryžimo visus 2021-ų didžiuosius projektus išleisti tą pačią dieną kino teatre ir „HBO Max“ platformoje. Nors tai bus nutraukta nuo 2022-ų metų, šis sprendimas studijai atsipirko – bilietų pardavimai buvo menki, bet „HBO Max“ pradeda metus su didžiausiu vartotojų skaičiumi.

Kur kas prasčiau sekėsi pavieniams, prie žinomų frančizių nepriklijuotiems projektams. Dėl pandemijos, šiais metais kur kas didesnę dalį žiūrovų sudarė jaunesnioji 18-35 amžiaus auditorija. Tai yra laikoma viena iš priežasčių dėl ko žinomų režisierių dideli projektai kaip Steveno Spielbergo „Vestsaido Istorija“ (angl. „West Side Story“) ar Ridley Scotto „Paskutinė Dvikova“ (angl. „The Last Duel“) tapo didžiausiomis finansinėmis nesėkmėmis.

Šiuo metu dėl atsinaujinusios Omikron grėsmės ir nenorėdami kovoti su Žmogaus-Voro filmu, „Sony“ studija patraukė populiariausią savo projektą „Morbius“ į balandžio pradžią, palikdami tuštoką 2022-ų metų pradžią kino teatrams. Tačiau bendri finansiniai rezultatai rodo, kad 2021-ųjų pelnas dvigubai viršija apgailėtinus 2020-uosius ir reikia tikėtis, kad kino teatrų aktyvumas toliau didės ir pelno sulauks ne vien superherojams priklausantys filmai.

Taip pat skaitykite

Komentarai

  1. kryzmantas / 2022 sausio 6

    filmas tai SONY, o ne Marvel. Marvel arba Disney pagal susitarima priklauso tik 25% pajamu. o visi siais metais isleisti Diseny-Marvel filmai buvo tragiski ir cia nereikia kaltinti covido. net su Spider man sekme DIsney privare i minusa siais metais, nors turetu buti rekordiniai metai, kai zmones sedi namuose ir turi laiko ziureti filmus ar serialus. Spider man parode, kad covidas niekam netrugdo eiti i kina, jei filmas tikrai geras, o ne kazkoks slamstas kaip Black Widow ar Eternals