Kino industrijoje įvyko vienas didžiausių pasikeitimų pandemijos metu – Kinija oficialiai tapo pelningiausia kino teatrų rinka pasaulyje. Surinkusi du milijardus JAV dolerių pelno per šiuos metus, ji pralenkė Jungtines Amerikos Valstijas, kurios dominavo kino rinkoje nuo pat jos įkūrimo. Analitikai jau seniai teigė, kad šis įvykis tėra tik laiko klausimas, tačiau pandemija gerokai paspartino šį procesą.
Kinijoje šiuo metu pilnai veikia dešimtys tūkstančių kino teatrų su ketvirtadaliu užimtų vietų išlaikant reikiamą atstumą, o savaitės ilgio nacionalinės atostogos davė papildomą postūmį bilietų pardavimams. Didžiausią pelną teikia vietiniai didelio biudžeto projektai, kurie atsiperka labiau nei Holivudo produkcijos. Būtent Kinijoje buvo prodiusuotas Antrojo pasaulinio karo epas „Aštuoni šimtai“ (angl. „The Eight Hundred“), šiuo metu pelningiausias 2020-ųjų metų filmas, pralenkęs „Pašėlusius vyrukus amžiams“ (angl. „Bad Boys for Life“).
Taip pat šį savaitgalį įspūdingus rezultatus parodė ir Japonijos kino rinka. Vietinio masto anime adaptacija „Demon Slayer The Movie: Mugen Train“ sumušė rekordus – per tris dienas surinkti 44 milijonai JAV dolerių pavertė šio filmo išleidimą pelningiausiu pasauliniu mastu šį savaitgalį bei netgi Japonijos industrijos istorijoje. Didžiulė sėkmė ir rezultatai rodo, kad pasaulinė kino rinka jau yra ties sugrįžimo riba, kur žiūrovai noriai keliauja į kino teatrus.
To negalima pasakyti apie jau antrą pasaulyje JAV kino rinką, kurioje reikalai vis tiek ritasi žemyn. Tiek studijos su savo dideliais projektais, tiek žiūrovai nėra linkę kelti kojos į kino teatrus, kurie imasi visų įmanomų priemonių, kad išsilaikytų iki pandemijos pabaigos. Vienintelis jų rimtas filmas „Tenet“ šiuo metu irgi atrodo nekaip – JAV rinkoje jį jau pralenkė Liamo Neesono veiksmo trileris „Sąžiningas vagišius“ (angl. „Honest Thief“) bei Roberto de Niro komedija „Karas su seneliu“ (angl. „The War with Grandpa“). Šiam žygdarbiui atlikti jiems prireikė tik virš 2 milijonų JAV dolerių.